Hei damer

38 uker er fint! Da er de ferdige og klare, som regel. :)

Du får snakke strengt til babyen om å fint vente til minst 9. oktober :p
Haha ja, blir vel ihvertfall oktoberbaby denne da, første gangen var jeg såååå innstilt på junibaby, og kom hun 18 mai istedenfor mens jeg fikk sjokk for skulke ikke komme på mange dager :p

Har sagt til 4 åringen at babyen kommer etter hand bursdag så greit om babyen da faktisk kommer etter og ikke før :D

Hei vet dere sikkert har blitt en liten gjeng allerede, har ikke hvert inne på babyverden på noen år nå.

Er gravid med nr 3 11+0
Har fra før 2 barn på snart 9 år og 4 år. Har termin ca 20 oktober (bor i Sverige og de regner kortere svangerskap, gjorde ihvertfall for 5 år siden)

Er 32 år og bodd de siste 7 årene snart i Sverige, sliter denne gangen med tidlig bekkenløsning og er sjukmeldt pga det og svangerskapskvalme som bare blir verre og verre.

Kan nevne også at jeg er gift, snart hvert gift i 10 år og mannen kommer fra Egypt, vi begge jobber på apotek her i Sverige
Velkommen til oss :happy:

Haha ja, blir vel ihvertfall oktoberbaby denne da, første gangen var jeg såååå innstilt på junibaby, og kom hun 18 mai istedenfor mens jeg fikk sjokk for skulke ikke komme på mange dager :p

Har sagt til 4 åringen at babyen kommer etter hand bursdag så greit om babyen da faktisk kommer etter og ikke før :D

Ser den. Min første skulle komme 4. Januar, etter termin, men kom i slutten av november. Jeg var i fornektelse til ungen var ute omtrent. Var sært å komme inn på fødestuen med ca 8 cm åpning, og føde etter knappe halvannen time. (Hadde lang pressfase, da jeg ikke kjente pressriene)..
Men gikk seg til, alt.
Andre hadde jeg termin 3. August, så jeg visste egentlig at jeg kom til å føde i juli.
Tredje er termin 6. Oktober; føder antagelig mot slutten av september. :)

Back
Topp