Hei damer

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Hei vet dere sikkert har blitt en liten gjeng allerede, har ikke hvert inne på babyverden på noen år nå.

Er gravid med nr 3 11+0
Har fra før 2 barn på snart 9 år og 4 år. Har termin ca 20 oktober (bor i Sverige og de regner kortere svangerskap, gjorde ihvertfall for 5 år siden)

Er 32 år og bodd de siste 7 årene snart i Sverige, sliter denne gangen med tidlig bekkenløsning og er sjukmeldt pga det og svangerskapskvalme som bare blir verre og verre.

Kan nevne også at jeg er gift, snart hvert gift i 10 år og mannen kommer fra Egypt, vi begge jobber på apotek her i Sverige

Så hyggelig med flere her! Velkommen til oss :love7

Åh, hyggelig å se deg!
Gratulerer med tredje på vei, og velkommen inn ♥️

Sverige regner kanskje 40+0? Synes det ser ut som du er tre dager "feil" i forhold til den norske beregningen (som er 40+3).

Åh, hyggelig å se deg!
Gratulerer med tredje på vei, og velkommen inn ♥️
Sverige regner kanskje 40+0? Synes det ser ut som du er tre dager "feil" i forhold til den norske beregningen (som er 40+3).

Takk :happy:
Rart å være her igjen, men morsomt å fortsatt se noen "kjente" ansikt :D

Det kan nok stemme bra, ikke at noen av mine har kommet til termin da, og håper denne også syns at 1 til 2nuker før termin er helt ok å komme :p

Hei vet dere sikkert har blitt en liten gjeng allerede, har ikke hvert inne på babyverden på noen år nå.

Er gravid med nr 3 11+0
Har fra før 2 barn på snart 9 år og 4 år. Har termin ca 20 oktober (bor i Sverige og de regner kortere svangerskap, gjorde ihvertfall for 5 år siden)

Er 32 år og bodd de siste 7 årene snart i Sverige, sliter denne gangen med tidlig bekkenløsning og er sjukmeldt pga det og svangerskapskvalme som bare blir verre og verre.

Kan nevne også at jeg er gift, snart hvert gift i 10 år og mannen kommer fra Egypt, vi begge jobber på apotek her i Sverige

Heisann, kan det stemme at vi var på samme gruppe for 4 år siden?

Så hyggelig:happy: Velkommen inn hit:Heartred

Takk :happy:
Rart å være her igjen, men morsomt å fortsatt se noen "kjente" ansikt :D

Det kan nok stemme bra, ikke at noen av mine har kommet til termin da, og håper denne også syns at 1 til 2nuker før termin er helt ok å komme :p

Kjente deg igjen, jeg :P ikke vært her så mye siden 2018, kom hit inn i 2020 da vi hadde prøvd en stund, og jeg ville henge med likesinnede :P

Ikke sant - mine har heller ikke kommet til termin. Lille kan godt vente til 37 uker før hun kommer, men trenger ikke gå SÅ mye lengre enn med nr 2 :P (fikk 38+3 da)

Kjente deg igjen, jeg :p ikke vært her så mye siden 2018, kom hit inn i 2020 da vi hadde prøvd en stund, og jeg ville henge med likesinnede :p

Ikke sant - mine har heller ikke kommet til termin. Lille kan godt vente til 37 uker før hun kommer, men trenger ikke gå SÅ mye lengre enn med nr 2 :p (fikk 38+3 da)
Første kom 37+0 så det var litt tidlig men nr to kom 39+0 så følte jeg nesten gikk 1 uke på overtid så trenger ikke komme så sent heller :hilarious:
Men siden jeg sikkert får vonde kynnere som forrige gang ganske tidlig og svangerskapsdiabetes så er det begrenset hvor lenge jeg vil gå også :p

Første kom 37+0 så det var litt tidlig men nr to kom 39+0 så følte jeg nesten gikk 1 uke på overtid så trenger ikke komme så sent heller :hilarious:
Men siden jeg sikkert får vonde kynnere som forrige gang ganske tidlig og svangerskapsdiabetes så er det begrenset hvor lenge jeg vil gå også :p

Første her kom 35+4, og andre 38+3, så jeg følte meg langt på overtid. Forberedte meg mentalt på å føde fra 34 uker for å være helt sikker, så ble jo sliten av å vente :P haha. Men etter 37 er greit. Jeg føder relativt fort og, så kan ikke være prematur... :) Det går ikke.

Første her kom 35+4, og andre 38+3, så jeg følte meg langt på overtid. Forberedte meg mentalt på å føde fra 34 uker for å være helt sikker, så ble jo sliten av å vente :p haha. Men etter 37 er greit. Jeg føder relativt fort og, så kan ikke være prematur... :) Det går ikke.
Ja greit å slippe prematur baby, storesøster var på grensen til både prematur og dysmatur :eek: glad vi slapp alt det ekstra om hun hadde veid 80 gram mindre :p

Syns uke 38 virker som en perfekt til å få babyen på, må bare unngå 8 oktober for da har kommende storebror bursdag og han vil nok ikke dele den :joyful:

Ja greit å slippe prematur baby, storesøster var på grensen til både prematur og dysmatur :eek: glad vi slapp alt det ekstra om hun hadde veid 80 gram mindre :p

Syns uke 38 virker som en perfekt til å få babyen på, må bare unngå 8 oktober for da har kommende storebror bursdag og han vil nok ikke dele den :joyful:

38 uker er fint! Da er de ferdige og klare, som regel. :)

Du får snakke strengt til babyen om å fint vente til minst 9. oktober :p

Back
Topp