Hei damer :)

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
Jeg tok to tester i går. Et stykk tykk og veeeldig tydelig pluss tegn og en digital som lyste opp gravid med en gang. Etter mine beregninger så er jeg 4+2 i dag og har termin 29-30 oktober, selv om forje ble født 5 dager før, så vet man jo aldri. Så jeg melder meg inn her og :)
Litt om meg:
Jeg er 24 år og bor for tiden i Nannestad. Jeg har en datter på snart 6 år fra før. Det er kun kjæresten, de nærmeste vennene og dere som vet om graviditeten og jeg gruer meg til å fortelle det til familien. Mest fordi jeg og kjæresten kun har vært sammen i 3 mnd. vi er veldig klare for dette og det var aldri tvil om at vi skulle beholde :)
Hei hei

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tusen takk :D er i ekstase og tenker bare baby tanker ^^ hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gratulere så mye:) Jeg også er usikker på hvor jeg hører til, men håper å få vist litt mer av legen i morgen..Regner m d blir tidlig ul for å finne ut
 
Gratulerer kjempemasse:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så mye! :)
 
Skulle ringe legekontoret i dag, men kom på mens jeg ringte at det er jo stengt på torsdager :p forje graviditet så dro jeg ikke til legen før jeg var i 12. Uke. Men jeg er så spent nå og vil så gjerne ha en tidlig ultralyd ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer :) Jeg betalte for tidlig-UL første gang, denne gangen er det medisinske årsaker så har allerede hatt en selvom det var for tidlig til å se noe skikkelig.
 
Gratulerer så mye ! Koselig at noen har begynt å komme inn til Novemberen her med positive tester allerede :D Håper å joine snart !
 
Hvor mye koster det for en ul?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Legger ved test #1

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1392970197272.jpg
    1392970197272.jpg
    22,8 KB · Visninger: 31
Og test #2 :D oh happy day ^^

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1392970372696.jpg
    1392970372696.jpg
    17,1 KB · Visninger: 29
Back
Topp