Hei, nå er det jaggu lenge siden jeg har vært innpå her :s
Vi har hatt vårt å slite med, så derfor har jeg ikke hatt tid til mye data rett og slett
Men nå er vi lysere tider imøte
Kan jo fortelle litt om hvordan det går med oss og lille elgen vår
Han er nå 8mnd, ble det nå på søndag og er blitt stoor
Han veier 9730g, 73 cm lang blitt.
Vi sliter fremdeles litt med nattesøvn, da han SKAL ha flaske på natten enda.
Ellers så er han en blid og fornøyd gutt som sjarmerer alle.
Vi har nå vært inne og ute av sykehuset på Levanger ganske jamt de siste mnd, med sjekk av hodet og hjertet på han. Han har ifl en lege "ett spesielt" hode. De har vært redde for for mye veske i hode, og derfor er han jamt inne å sjekker dette, da de er usikre på om de må ta ut noe veske, pga trykk.
Hittil har han berget helt fint
Han har og ett lite hull på ene hjerteklaffen, som vi og har sjekket flere ganger, men sist sjekk, hos en spesialist så fikk vi høre at det er bare en liten kosmetisk feil, ikke noe farlig, som de trodde ei stund.
Så da skal ikke sjekke hjertet igjenn på 2-3 år Noe jeg er VELDIG fornøyd med
Både jeg og pappaen var ganske så lettet.
Nå skal han inn neste uke på CT-røntgen av hodet, og der er vi og veldig spente, for det er den avgjørende undersøkelsen: blir det flere, eller veskeuttak, eller blir det beskjed om at alt er okey?
Ellers så har vi resterende i familien kommet finfint inn i rutine på at vi har baby igjenn
Nå driver mannen på å barnesikre alt her, siden han har begynt å krabbe nå
de 2 eldre søskene forguder lillebroren sin masse, men er nok litt søskensjalu av og til, men ikke så mye at det er noe å gjøre med
Ellers så lurer jeg på hvordan det går med dere?
Har alle det bra? Babyene er sunne og friske, og vosker fint?
Jeg må jo si att jeg har savnet samtalene her mye
Klem fra Stina (sotengeln), og elgen, Jan-Einar
Vi har hatt vårt å slite med, så derfor har jeg ikke hatt tid til mye data rett og slett
Men nå er vi lysere tider imøte
Kan jo fortelle litt om hvordan det går med oss og lille elgen vår
Han er nå 8mnd, ble det nå på søndag og er blitt stoor
Han veier 9730g, 73 cm lang blitt.
Vi sliter fremdeles litt med nattesøvn, da han SKAL ha flaske på natten enda.
Ellers så er han en blid og fornøyd gutt som sjarmerer alle.
Vi har nå vært inne og ute av sykehuset på Levanger ganske jamt de siste mnd, med sjekk av hodet og hjertet på han. Han har ifl en lege "ett spesielt" hode. De har vært redde for for mye veske i hode, og derfor er han jamt inne å sjekker dette, da de er usikre på om de må ta ut noe veske, pga trykk.
Hittil har han berget helt fint
Han har og ett lite hull på ene hjerteklaffen, som vi og har sjekket flere ganger, men sist sjekk, hos en spesialist så fikk vi høre at det er bare en liten kosmetisk feil, ikke noe farlig, som de trodde ei stund.
Så da skal ikke sjekke hjertet igjenn på 2-3 år Noe jeg er VELDIG fornøyd med
Både jeg og pappaen var ganske så lettet.
Nå skal han inn neste uke på CT-røntgen av hodet, og der er vi og veldig spente, for det er den avgjørende undersøkelsen: blir det flere, eller veskeuttak, eller blir det beskjed om at alt er okey?
Ellers så har vi resterende i familien kommet finfint inn i rutine på at vi har baby igjenn
Nå driver mannen på å barnesikre alt her, siden han har begynt å krabbe nå
de 2 eldre søskene forguder lillebroren sin masse, men er nok litt søskensjalu av og til, men ikke så mye at det er noe å gjøre med
Ellers så lurer jeg på hvordan det går med dere?
Har alle det bra? Babyene er sunne og friske, og vosker fint?
Jeg må jo si att jeg har savnet samtalene her mye
Klem fra Stina (sotengeln), og elgen, Jan-Einar