vill bare ønsker dere en kjempe fin dag videre.. og om en uke er det ordinær ul på meg.. gru gleder meg litt ja.. hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: FKHFrøken
Så spennende. Blir nok kjekt å se den lille huleboeren din. Masse lykke til snuppa.
E så utrolig gla på deres vegne. [:)]
Ha ein kanon kjekke og fine dag du også, sjøl om at været ikkje e noe å skryta av her i distriktet[;)].
ORIGINAL: Tante Catti
Masse lykke til på ul! Håper den lille legger seg så du får sett både kjønn og profil [;)]
Tror du får en fin fin snuppe jeg!!
ORIGINAL: GledeSprederen
Masse lykke til på ul! Håper den lille legger seg så du får sett både kjønn og profil [;)]
håper mest på profil jeg også kjønn tar vi da den lille kommer.. mannen ønsker ikke og vite og det gjør ikke jeg heller denne gangen. tenk så spennede og ikke finne det ut før første gang du ser h*n etter den har kommet ut da.. å gleder meg vilt til det altså.. hehe..
men skal oppdatere deg på om du har rett eller ikke når den lille kommer.. klem
ORIGINAL: GledeSprederen
håper mest på profil jeg også kjønn tar vi da den lille kommer.. mannen ønsker ikke og vite og det gjør ikke jeg heller denne gangen. tenk så spennede og ikke finne det ut før første gang du ser h*n etter den har kommet ut da.. å gleder meg vilt til det altså.. hehe..
men skal oppdatere deg på om du har rett eller ikke når den lille kommer.. klem
Kjønn er absolutt det minst viktige...men moro å gjette da! Vet du, jeg tror heller ikke jeg vil vite neste gang! Det virker veldig spennende å ikke vite! Men så er jeg jo frøken planlegger, så det blir vanskelig å forberede seg på hva som kommer når en ikke vet [;)]
Ja, håper du holder kontakten med oss august jenter, og oppdaterer gjennom hele svangerskapet!! (og fødsel!!) Innen du skal føde er vi sikkert helt utsulta på fødesladder [8D] Kjenner jeg savner graviditeten og forventningen det medfører!!
ORIGINAL: Vugge
Hjelpes så fort det her har gått!! Så utrolig moro det her er!! Spennende å høre oppdatering når du har vært der :)
Har du meldt deg inn på et annet terminforum også eller? :)