Hei damer

GledeSprederen

Gift med forumet
Septembermødre <3
vill bare ønsker dere en kjempe fin dag videre.. og om en uke er det ordinær ul på meg.. gru gleder meg litt ja.. hehe

Ha en fin dag du også!
Alt vel? Så gøøøy! Hva føler du det blir da? Er så glad for deg[:D]

her er alt vell.. hmm usikker har sagt jeg ønsker intetkjønn så får h*n bestemme selv hva den vill bli når den er 18 hehe.. men det kjønnet får jeg ikke kjedelig altså..

Så spennende. Blir nok kjekt å se den lille huleboeren din. Masse lykke til snuppa.
E så utrolig gla på deres vegne. [:)]

Ha ein kanon kjekke og fine dag du også, sjøl om at været ikkje e noe å skryta av her i distriktet[;)].

ha en super dag du også gledesprederen..![:)][:)] så spennende med ul da[:D] du må inn å oppdatere oss etter du har vært der!! [:)]

ORIGINAL: FKHFrøken

Så spennende. Blir nok kjekt å se den lille huleboeren din. Masse lykke til snuppa.
E så utrolig gla på deres vegne. [:)]

Ha ein kanon kjekke og fine dag du også, sjøl om at været ikkje e noe å skryta av her i distriktet[;)].

nei i dag er det inne vær altså utrolig kjedelig vær ute ja.

ååå...venter spent[:D]

Masse lykke til på ul! Håper den lille legger seg så du får sett både kjønn og profil [;)]
Tror du får en fin fin snuppe jeg!!

ORIGINAL: Tante Catti

Masse lykke til på ul! Håper den lille legger seg så du får sett både kjønn og profil [;)]

håper mest på profil jeg også kjønn tar vi da den lille kommer.. mannen ønsker ikke og vite og det gjør ikke jeg heller denne gangen. tenk så spennede og ikke finne det ut før første gang du ser h*n etter den har kommet ut da.. å gleder meg vilt til det altså.. hehe..
men skal oppdatere deg på om du har rett eller ikke når den lille kommer.. klem

ORIGINAL: GledeSprederen

håper mest på profil jeg også kjønn tar vi da den lille kommer.. mannen ønsker ikke og vite og det gjør ikke jeg heller denne gangen. tenk så spennede og ikke finne det ut før første gang du ser h*n etter den har kommet ut da.. å gleder meg vilt til det altså.. hehe..

Kjønn er absolutt det minst viktige...men moro å gjette da! Vet du, jeg tror heller ikke jeg vil vite neste gang! Det virker veldig spennende å ikke vite! Men så er jeg jo frøken planlegger, så det blir vanskelig å forberede seg på hva som kommer når en ikke vet [;)]

Ja, håper du holder kontakten med oss august jenter, og oppdaterer gjennom hele svangerskapet!! (og fødsel!!) Innen du skal føde er vi sikkert helt utsulta på fødesladder [8D] Kjenner jeg savner graviditeten og forventningen det medfører!!

ORIGINAL: GledeSprederen

Kjønn er absolutt det minst viktige...men moro å gjette da! Vet du, jeg tror heller ikke jeg vil vite neste gang! Det virker veldig spennende å ikke vite! Men så er jeg jo frøken planlegger, så det blir vanskelig å forberede seg på hva som kommer når en ikke vet [;)]

Ja, håper du holder kontakten med oss august jenter, og oppdaterer gjennom hele svangerskapet!! (og fødsel!!) Innen du skal føde er vi sikkert helt utsulta på fødesladder [8D] Kjenner jeg savner graviditeten og forventningen det medfører!!

troillmor vill få oppdateringer veit du både på ul og fødsel hehe.. så regner med hu sladrer for meg ja.. hehe dere får sette i gang selv også veit du så får du dosen din med både graviditet og fødsel.. hehe...

jeg og elsker og planlegge og vill helst ha alt i 100% i orden før ting skjer men det som lærte meg i fjor att mann kan ikke plannlegge masse for det kan komme og bite deg i rompa og si ha det var de plannene.. så derfor safer jeg kjøper litt til begge kjønn (klær) og ellers nøytralt så får vi se om det er rosa eller blått jeg må kjøpe videre på.. hehe.. utover det kjøper vi ganske nøytralt..

ORIGINAL: Vugge

Hjelpes så fort det her har gått!! Så utrolig moro det her er!! Spennende å høre oppdatering når du har vært der :)
Har du meldt deg inn på et annet terminforum også eller? :)

nei du sier ikke det syntes det var i går jeg fikk positiv test i morgen er jeg 18 uker[:-] hvor blei ukene av henne.. litt panik merker jeg nærmere meg den uken jeg fikk i fjor i nå med storm skritt så er redd ja men kommer oss over denne også..

jepp er på juli2011 var der fra begynelsen av graviditen også men som tussie.07.11 hehe var her inne og snoka på dere og klarte og svare to ganger også med den profilen[:-] hehe.. rodde meg fint unna så få som skjønte hvem jeg var ja.. hehe..

lykke til :D

Back
Topp