Hei damer. *lang*

**MalinJeanette**

Forelsket i forumet
Da fikk jeg tilgang til nett her, så tenkte jeg skulle oppdatere dere littegranne :)
først og fremst en stor takk for gratulasjoner. fikk lest de via mobilen men fikk ikke logget inn .

Kan fortelle dere litt hva som sjedde, dagen da lille Aaron så dagens lys.

Vi reiste hjem fr ferie to dager tidligere enn planlagt fordi at Amalie skulle til pappan sin den helga.
Så vi leverte henne fredagen , og dro hjem sammen med dattra til mannen . kjente ikke liv etter klokka 12 på formiddagen , så på kvelden drakk jeg en hel del masse cola, men fortsatt ikke noe. sa ikke one til mannen enda for ville ikke bekymre han. kjente ikke noe når jeg la meg heller, å det er da han leide å være mest aktiv ( han har aldri vært særlig aktiv i magen , å det har jeg sagt på hver kontroll men de har bare avfeid der).

Lørdagen kom , å jeg kjente fortsatt ikke noe, å jeg fikk en svært sterk magefølelse på at nå kan det kanskje være lurt å ringe. var også usikker på om jeg lekte fostervann, så jeg ringte innover å fikk komm einn tvert. først da sa jeg det til mannen ( vil jo ikk ebekymre noen unødig, for tenkte at det var sikkert ikke noe galt, å at vi ble nok sendt hjem.)

Vi skulle til byen å handle inn siste rest til babyn etterpå, så jeg var ganske olig å ordna meg litt å sånn før vi reiste. tok med søster min som skulle underholde dattra til mannen mens vi var inne på sjekk.

kom innca kloken 11, først sjekka de om det var fostervann, noe det heldigvis ikke var, så jeg ble ganske letta :) så tok vi sparketest. hjertelydn var grei, men kun ett spark. lå til 1130 , å etter hun rista som en gal på magen min (AAAAAAUU!!!) å jeg snudde meg 2 ganger, så fikk vi beskjed om å gå å spise , å komme opp igjen. spiste brødskive med syltetøy, og gikk opp igjen . begynte å bli litt nervøs for han , men prøvde å være rolig.

ny sparketest ca klokka 12. lå der å fikk glss på glss med sterk saft, å de rista på magen , men nei .. klokka ble 1245 å det ble bestemt av en lege at vi skule på ultralyd. hadde jo ikk enoe imot det . så la meg på benken, å damen undersøkte. der lå baby'n min , hjerte slo, men den rørte ikke på seg | [:(] ett syn som sitter igjen i hodet mitt. lå på benken der til klokka var ca 1320. undersøkte alt mulig. så sa hun at jeg ble agt inn til observasjon, å at det kunne bli keisersnitt.

v[:(]ble leid inn til ett rom, å jeg fikk litt panikk. husker ikke så mye mere derfra, men vi kom på rommet. jeg gråt en skvett, å så kom en jordmor inn å spurte om jeg var infirmert om hva som skulle skje nå.. bare hva som kunne skje sa jeg . men da sa hun at nå blir det keisersnitt, å derifra gikk alt i ett, å jeg fikk ikk emed meg så mye igrunn. ble kjørt opp å fikk spinalbedøvelse å plutselig klokka 1412 så sier de "det er en gutt", å jeg hører ett skikkelig vrææl.

Lille Aaron ble født 6 uker før tiden. han veide 2915 gr å var 48,5 cm. enstor gutt, men lungene hans var ikke modne, å han hadd evann på de. grunne til at de tok ut han var dårlig blodgjennomstrømning fra morkaken. de to første døgnene så vite ingen om han ville overleve, og de sier også at hadde vi ventet ett døgn så hadde han dødd i magen min :(

men Aaron er en sterk gutt, å plutelig snudde han om å begynte bare å komme seg. Å nå, 2 dager etter han holdt på å dø så har han ikk eproblem med verken pusting spising eller noe som helst , han er bare kjempegod :)

så da vet dere litt om hva som skjedde med oss :) håper dere koser dere med deres babyer, dere som har født, og at dere som er gravide nyter siste tiden og.. å så håper jeg det er greitt at jeg hengr her uansett om han kom til verden 18 juli :)

Er kjempe glad for at alt er bare bra med gutten deres nå og at framgangen har vært stor!!!![:D][:D][:D]

Stooor klem

Godt å høre at det endte så bra som det gjorde!!!!

Lykke til videre[:D][:D]

ORIGINAL: mammakim

Dette må ha vært utrolig tøft[:(] All ære til deg!!!! Veldig godt å høre at gutten deres er så tøff og klarer seg bra[:)]

Signerer denne.. For en tøff påkjenning, men enda godt det går bra med lille Aaron, nydelig navn forresten

takk skal dere ha. vi er svært takknemmlig for at det har gått så vell som det har !:)

Uff, det hørtes tøft ut! Det var godt alt gikk bra både med barn og mor [:)] Gratulerer så mye igjen!

Huffameg, jeg begynte å gråte da jeg leste historien din. [:(] Men takk og lov at det går så bra med gutten din nå!! Gratulerer med prinsen og at alt har gått så fint! Og selvsagt skal du få fortsette her hos oss, noe annet hadde vært uhørt! [;)]

Uffamei det må ha vært en utrolig tøff påkjenning for dere[:(]
En sterk gutt dere har fått
Kos dere masse videre!

Han kom på bursdagen min... [:)][:D]

og enda bra at det gikk som det gikk..

gratulerer med lille prinsen=D

Shit! Godt det ble happy ending! Lykke til i tiden framover og kooooos dere masse med godgutten [:)]

Er dere forresten på St.Olav ennå?

Vi ble utskrevet fra Nyfødtintensiven på onsdag 29. Så da var vi der sikkert når dere var der også ...Tenk at det nå tre trønderbabyer her på forumet som har kommet til verden lenge før tiden... ikke mye til trege trøndere her nei! [;)]

ORIGINAL: klumpen84

Oj, kjære vene.... Lille gutten din høres sterk ut, og jeg er veldig glad på deres vegne, at han ble tatt ut da han ble tatt ut! Gratulerer med gutten!

Sign!

Dette må ha vært utrolig tøft[:(] All ære til deg!!!! Veldig godt å høre at gutten deres er så tøff og klarer seg bra[:)]

Åh herlighet!!! Snakker meg om dramatisk! SÅ utrolig godt å høre at alt gikk bra til slutt- tydelig at den lille gutten din er kjempesterk og det varmer hjertet mitt! LYKKE TIL videre i tiden som kommer! Håper dere koser dere masse med den lille mirakelgutten deres. KJempekoselig at du har lyst å være her inne sammen med oss fremdeles!
Gratulerer så mye igjen! [:)]

ORIGINAL: IdaK

Huffameg, jeg begynte å gråte da jeg leste historien din. [:(] Men takk og lov at det går så bra med gutten din nå!! Gratulerer med prinsen og at alt har gått så fint! Og selvsagt skal du få fortsette her hos oss, noe annet hadde vært uhørt! [;)]

Sign!

Gratulerer så masse med en gutt:)

Godt og høre at alt går bra nå, krysser fingre og tær for at det fortsetter sånn.

Håper dere kan kose dere masse fremover:)

ORIGINAL: klumpen84

Oj, kjære vene.... Lille gutten din høres sterk ut, og jeg er veldig glad på deres vegne, at han ble tatt ut da han ble tatt ut! Gratulerer med gutten!

takk igjen for gratulasjoner. var veldig hardt mens det stod på ja, å ikke vite om han ville overleve, å sitte med tankene "hva om" å sånt, men nå prøver vi bare å være glad over den lille mirakel gutten vår :)

Gratulerer nok en gang med prinsen[:)][:)]

å herre gud. för en englevakt dere hade då.. massa grattis med den starka prinsen din.

Back
Topp