Mars09ogJanuar11
Elsker forumet
....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Berka
Nææh.. ikke så veldig.. har bare hatt mensen en gang etter forrige fødsel.. og vi har ikke brukt prev. så visst jo sjansen var der..
Bare trodde det skulle ta litt lenger tid [:)]
ORIGINAL: Mars09ogJanuar11
Takk takk...
Men må helt ærlig si at jeg ikke er så veldig glad nå... vet det er åpent forum å greier, men det var jo tydelig at dette skulle holdes hemmelig en stund! Eller forstod dere ikke det Marsjenter???? Synes dere kunne ha fattet det og holdt munn egentlig...
Hadde heller gått an å sendt PM osv.
Å da mener jeg ikke Berka[:)], for hun snek ikke på meg. Hun hører til dette forumet[:D], noe jeg synes er kjempekoselig[:D].
ORIGINAL: latterjenta
ORIGINAL: Mars09ogJanuar11
Takk takk...
Men må helt ærlig si at jeg ikke er så veldig glad nå... vet det er åpent forum å greier, men det var jo tydelig at dette skulle holdes hemmelig en stund! Eller forstod dere ikke det Marsjenter???? Synes dere kunne ha fattet det og holdt munn egentlig...
Hadde heller gått an å sendt PM osv.
Å da mener jeg ikke Berka[:)], for hun snek ikke på meg. Hun hører til dette forumet[:D], noe jeg synes er kjempekoselig[:D].
Beklager at du føler det sånn [:(]
Jeg tenkte at det kanskje ikke var sååå hemmelig siden det var så åpenlyst at det er deg [;)]
Du opprettet en ny bruker, men skrev fortsatt inne på mars-forumet som om alt var vanlig [8|]
Hmm...skal slette de innleggene jeg har skrevet inne på mars sånn at du ikke kan spores gjennom meg ihvertfall [;)]
Håper det hjelper litt på saken?!