Hei:D

....

...

ORIGINAL: Berka

Nææh.. ikke så veldig.. har bare hatt mensen en gang etter forrige fødsel.. og vi har ikke brukt prev. så visst jo sjansen var der..
Bare trodde det skulle ta litt lenger tid [:)]

Ok[;)][:)]

ORIGINAL: s.m.å.e.n

Gratulerer, og velkommen inn til oss! [:D]

Gratulerer til både deg og Berka [;)]
Koselig!!! [:D]

(dere vet det ikke går ann å holde noe hemmelig her inne på BV [8D])

..Beklager!

Takk takk...

Men må helt ærlig si at jeg ikke er så veldig glad nå... vet det er åpent forum å greier, men det var jo tydelig at dette skulle holdes hemmelig en stund! Eller forstod dere ikke det Marsjenter???? Synes dere kunne ha fattet det og holdt munn egentlig...
Hadde heller gått an å sendt PM osv.

Å da mener jeg ikke Berka[:)], for hun snek ikke på meg. Hun hører til dette forumet[:D], noe jeg synes er kjempekoselig[:D].

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Takk takk...

Men må helt ærlig si at jeg ikke er så veldig glad nå... vet det er åpent forum å greier, men det var jo tydelig at dette skulle holdes hemmelig en stund! Eller forstod dere ikke det Marsjenter???? Synes dere kunne ha fattet det og holdt munn egentlig...

Å da mener jeg ikke Berka[:)], for hun snek ikke på meg. Hun hører til dette forumet[:D], noe jeg synes er kjempekoselig[:D].

Beklager at du føler det sånn [:(]
Jeg tenkte at det kanskje ikke var sååå hemmelig siden det var så åpenlyst at det er deg [;)]
Du opprettet en ny bruker, men skrev fortsatt inne på mars-forumet som om alt var vanlig [8|]

Hmm...skal slette de innleggene jeg har skrevet inne på mars sånn at du ikke kan spores gjennom meg ihvertfall [;)]
Håper det hjelper litt på saken?!

ORIGINAL: latterjenta

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Takk takk...

Beklager at du føler det sånn [:(]
Jeg tenkte at det kanskje ikke var sååå hemmelig siden det var så åpenlyst at det er deg [;)]
Du opprettet en ny bruker, men skrev fortsatt inne på mars-forumet som om alt var vanlig [8|]

Hmm...skal slette de innleggene jeg har skrevet inne på mars sånn at du ikke kan spores gjennom meg ihvertfall [;)]
Håper det hjelper litt på saken?!

Ja, visste mange ville legge to og to sammen...men kanskje også forstå at det skulle være hemmelig, og signaturen sier jo veldig mye egentlig,

Men, men...gjort er gjort...

[;)] har ikke sett signaturen din foer naa  jeg [8D]

Back
Topp