Hei! Bebis på vei!

Bjellepreg

Elsker forumet
Mailykke 2018
Snøkrystallene2021❄️
Hei damer! Jeg fikk en knallpositivt test i går da jeg trodde jeg var 6-8 dpo:happy093 Eggløsning må vel ha vært tidligere? Uansett! Jeg er så glad for å bli med i gruppa deres!
 

Vedlegg

  • AC47635E-CD18-450E-B127-6EB41657A05B.jpeg
    AC47635E-CD18-450E-B127-6EB41657A05B.jpeg
    12,9 KB · Visninger: 88
  • D0ED088D-C47D-46A2-9760-10F8B5B120EE.jpeg
    D0ED088D-C47D-46A2-9760-10F8B5B120EE.jpeg
    17,5 KB · Visninger: 87
Hei damer! Jeg fikk en knallpositivt test i går da jeg trodde jeg var 6-8 dpo:happy093 Eggløsning må vel ha vært tidligere? Uansett! Jeg er så glad for å bli med i gruppa deres!
Gratulerer så masse:love7
 
Gratulerer så mye og velkommen hit :happy::happy:
 
Så kjekt :gen014
Velkommen er du :Heartred
 
Gratulerer♡
 
Hei damer! Jeg fikk en knallpositivt test i går da jeg trodde jeg var 6-8 dpo:happy093 Eggløsning må vel ha vært tidligere? Uansett! Jeg er så glad for å bli med i gruppa deres!
Gratulerer :love7 Det var en veldig positivt test ja til å være 6dpo. Tenker du ble overrasket da :knegg: men sikkert en deilig følelse av å kommet lenger enn hva en egentlig trodde.
 
Det blir ingen junibaby på meg. Mistenkte SA i helgen da jeg har blødd en del og hadde rielignende smerter. Var på UL i dag, og da var det ikke noe mer fosteranlegg. En liten mistanke om graviditet utenfor livmoren. Hcg på 989, så må følge med på det.

Lykke til med alle junibebisene!
 
Det blir ingen junibaby på meg. Mistenkte SA i helgen da jeg har blødd en del og hadde rielignende smerter. Var på UL i dag, og da var det ikke noe mer fosteranlegg. En liten mistanke om graviditet utenfor livmoren. Hcg på 989, så må følge med på det.

Lykke til med alle junibebisene!


Nei så trist:sad010 får håpe det ikke er exu ihvertfall da. Masse lykke til videre, håper du sitter med ny positiv om ikke så alt for lenge:Heartred
 
Det blir ingen junibaby på meg. Mistenkte SA i helgen da jeg har blødd en del og hadde rielignende smerter. Var på UL i dag, og da var det ikke noe mer fosteranlegg. En liten mistanke om graviditet utenfor livmoren. Hcg på 989, så må følge med på det.

Lykke til med alle junibebisene!

Så utrolig trist!:( Klem til deg:Heartred
 
Back
Topp