Hei Bast!

Synne75

Betatt av forumet
Vil bare sende noen ord til deg for å si at det mennesket som driver å skriver dritt om deg innpå her ikke har noe virkning på det inntrykket jeg har fått av deg. Håper du ikke tar deg nær av sånne umodne mennesker som kommer med så mye tull. Du virker som ei hærlig jente som alltid har noe godt å si hvis noen ikke har det helt bra. Fortsett med å være den du er.

Stor kos fra Synne75

Jeg er enig med Synne75, du er ei ordentlig go'jente og ingenting aylar sier vil endre på vårt syn av deg.
Stor klem fram meg også

henger meg på jeg å[:D] virkes som du er ei kjempejente/dame[;)]

Hei
Må bare si jeg er helt enig med de andre, du virker som ei KJEMPEJENTE!!!!!

Enig! Mon tro om denne aylar er svigerinnen til bast? Hvis det er det må jeg si at bast`s beskrivelse av henne var helt riktig, bortskjemt og umoden! Men hvis det er henne så kan jo bast få litt pes med svigerfamilien sin!

har tenkt tanken jeg å, om akkurat den personen. godhjerta tror det er 1 mann, så da er det ikke godt å vite.

Enig med deg godhjerta!

Så fort Fiorelina kommer så er alle spor etter aylar fjernet vil jeg tro.

Denne Aylar virker helt blåst spør du meg
Jeg lurte på hvordan man kan rapporter sånt videre? Fint hvis alle gjør det er ikke hyggelig at noen kommer og ødelegger den gode tonen her inne.

Tror jeg har gått glipp av noe her... Men uansett, jeg er ikke akkurat kjent for å ta til meg ting som noen prøver å si om en annen, ifølge vennenne mine er det faktisk HELT umulig!
Har ikke fått dårlig inntrykk av NOEN her inne, dere er alle en helt SUPER gjeng!

Klem fra meg!

HÆ!!!!???? KVEN I ALLE DAGER SEIER VONDE TING OM BAST!!!!! SKU HATT BANK!!![:@]

Det var en person som kalte seg Aylar som var innom en liten tur i går kveld. Han/hun slengte masse dritt, bl.a om bast. Men vedkommende fikk ikke gehør, og logget seg av ganske fort. Dersom denne personen logger seg på igjen må vi bare ignorere vedkommende. Husk at atferd som gis oppmerksomhet gjentar seg.

Ja det er dumt å gidde å svare sånne folk, men jeg blei rett og slett så provosert at jeg ikke klarte å la være. Spurte rett ut om det var svigerinna til Bast, og det tror jeg faktisk det er. Håper virkelig ikke bast får masse pes med resten av familien pga dette menneske. Hun virket jo helt syk!

kalle seg Aylar..det seier jo nok, tenker eg då hehe[:D]

Huffda..... har ikke fått med meg detta jeg....

Aylar....? er ikke det navnet på hu selveste puppe-dama? Kanke være noe annet enn en mann som vil lage litt baluba.

ORIGINAL: pebbles

Det var en person som kalte seg Aylar som var innom en liten tur i går kveld. Han/hun slengte masse dritt, bl.a om bast. Men vedkommende fikk ikke gehør, og logget seg av ganske fort. Dersom denne personen logger seg på igjen må vi bare ignorere vedkommende. Husk at atferd som gis oppmerksomhet gjentar seg.

Dette var det som skjedde. Tydeligvis et menneske som hadde noe i mot deg!

Har ikke fått med meg dette jeg heller, men heier på Bast! [:D]

Jeg har heller ikke fått med meg det som står om Bast og uansett er jeg helt UENIG. Du virker som en snill og tvers igjennom herlig jent, bast[:D][:D][:D]

Back
Topp