Hei august 2012 jenter

BellaTullball

mamma til to gullskatter
Hei, tenkte jeg kunne spørre dere som allerede har fått barn i august.

Hva hadde dere som hentesett til deres små?

Hva slags klær brukte dere mest av de første månedene?

Jeg hører til inne på august 2013 og håper dere vil svare på mine spørsmål :-)

BV app

Jeg hører til inne på august 2013 og håper dere vil svare på mine spørsmål :)

BV app

Heihei :)

Brukte en strikkajakka og strikkabukse :) Den første tiden, og egentlig enda, brukte vi mest bare strømpebukse og body :) Anbefaler å ikke kjøpe så mange "antrekk". Angrer også på at jeg ikke bytta mange av de settene vi fikk, for det meste er ubrukt, eller brukt en gang bare for å ha brukt det :P Så mitt beste tips er strømpis og body, og bare noen få finere klær :)
Lykke til videre med graviditeten :D

Samme som lillerypa. Brukte mest bodyer og stilongser. Hadde både ull og bomull. Kortermede bobyer var bortkastet her. Når jeg hadde på han andre klær likte jeg bomullsbukser med elastikk i livet og på føttene. Tynn heldress fremfor genser. Eller dress uten armer med body under. ;)
Gratulerer med augustmagetroll. :D

Hei :) gratulerer med baby i magen :) hadde heimestrikka bukse og jakke til hentesett :)

Han låg mykje i body første tida, både kortarma og langarma, og nokon tynne bukser :) hadde på kaldluft på varmepumpa dei dagene det var veldig varmt :)
Etterkvart blei det naturligvis meir og meir tykkere kle :)

Vi hadde strikkasett i ull som hentesett, mer mors glede enn praktisk ift årstiden! Kjøpte noen bodyer uten ermer og det var bortkastet. :) gled deg, august er en perfekt måned :)

BV app
Hei og gratulerer med baby i magen :)
Hentesettet sønnen min brukte var body, strømpebukse, selebukse (newbie) og jakke. Og en tynn lue.

Og ellers brukte han nesten bare body og strømpebukse. Og nesten bare i ull. Eg hadde en tynn bomullsdress og en tynn ulldress som han brukte når vi var ute og trillet.
Og et par sparkebukser og bukser med fot. Brukte lite av de klærne eg hadde.

Glemte å skrive hentesettet. :rolleyes: han kom hjem i en supersøt heldress uten armer og med body under. Liten jakke over dette og lue. Enten var den i bomull eller så var det en grønn silkelue. Tok også med helseteppe som vi hadde over han i bilstolen. Var litt vind den dagen. :)

Gratulere så masse. hadde et hente sett, strikket snekkerbukse og jakke og lue. Brukte mye av det samme som de over her! :) Lykke til videre i svangerskapet! :)

Jeg tenkte og på det. Vi er litt latere enn mrria. ;)
Jeg gikk faktisk ned på laptopen for å søke på FB, og sendte linken i PM til meg selv, og så gikk jeg opp igjen og limte inn linken her :p Det får være dagens gode gjerning OG dagens trim ;)

Her brukte vi strikka jakke og en selebukse hjem fra sykehuset. Ellers gikk det i body og strømpebukse, og gjør vel det enda også :-P Tror han brukte kortarmet body én gang..

Hentesettet var ei strikkejakke og ei lue som mamma hadde strikka, så hadde jeg på ei sparkebukse :)

I begynnelsen når jeg kom hjem fra sykehuset så brukte jeg bodyer og strømpebukser mest, hadde og på henne sparkedresser:)

Joggedress og babyen var klissvåt av varme :-/ i stsrten gikk det mest i body og tynn bukse. Hadde alt for masse klær siden man får så mye. Brukte 50/56 i to uker før det var for smått :) lykke til :)

BV app

Hei og gratulerer

Brukte det på bilde som hentesett til lille, med en body inni.

I starten brukte vi som regel kun strømpebukse og body i tynn ull. Nå går det i litt tykkere ull, og om det er veldig huskaldt så tar vi på ei bukse og sokker også.

Vedlegg

• 1363205460316.jpg
    1363205460316.jpg
    88,9 KB · Visninger: 10
Hei og gratulerer

Brukte det på bilde som hentesett til lille, med en body inni.

I starten brukte vi som regel kun strømpebukse og body i tynn ull. Nå går det i litt tykkere ull, og om det er veldig huskaldt så tar vi på ei bukse og sokker også.

Det settet har vi også, bare i rosa ;) Og større størrelse :P

Back
Topp