Hei Apriljenter <3

Sofiesmamma

Glad i forumet
Da var vi hjemme fra en uke i Spania, og da var det koselig å kikke innom forumet vårt å se hvor stor gjengen har blitt :)
Gratulerer til alle "nygravide" og håper fremdeles alle nyter de første ukene uten for mange plager!
Jeg krysset fingrene for at kvalmen ikke skulle komme så lenge vi var på ferie og det gikk superbra! Men skal si det var godt å komme hjem idag til pappan i huset å få litt avlastning for lillesnuppa som har vært helt turbo på ferie! Ikke mye tid til å tenke over trøttheten og svimmelheten når hun vil bade, kjøre karusell og kjøpe is :)

Hvordan står det til med dere da? Er alle ferdig med ferie og begynt i jobb igjen?
Her begynner snuppa i ny bhg imorra og det gru/gleder vi oss til :) Ny innkjøring og nye venner :) Men det blir spennende!
Håper alle har en super kveld og gleder seg like mye som meg til Greys ;)

PS: Idag kjøpte jeg mitt første Gravid blad på ca 3 år :) Hurra! Det var kos å lese igjen gitt! <3

Hei! Jeg er ny her, og har inntatt dette forumet med storm![;)]

Hørtes jo ut som du har hatt en livlig og fin ferie, og "ladet" batteriene[:)] Fint at kvalmen uteble, er ikke noe gøy å ha med seg på ferie[:-]

Ville egentlig bare ønske deg velkommen tilbake[:D]

Klem fra Julia09[:)]

Velkommen hjem fra ferie! Høres ut som du har hatt en finfin tur! [:)][:)]

Lykke til med innkjøring i ny bhg! [:)]

VElkommen tilbake, så godt å høre at du ikek var kvalm på ferie!!
Jeg er en av de nye her, har vært her en uke[:)]

ORIGINAL: mawii

Velkommen hjem fra ferie! Høres ut som du har hatt en finfin tur! [:)][:)]

Lykke til med innkjøring i ny bhg! [:)]

signerer denne[:D][:D]

Hei, og velkommen hjem fra ferie[:D][:D]
Hehe, så kjekt at dere har koset dere selv om det har vært litt turbo rundt deg. Hørtes fryktelig kjent ut[8|][8|]

Lykke til med tilvenning i ny bhg, selv er vi midt oppi det vi og, nå. Det har gått over all forventning for vår del[:D]
Tvi, tvi[:D][:D]

Takk alle og GRATULERER igjen til dere jeg ikke har sagt det til før <3
Skal bli så koselig å bli kjent med dere :)

Og Lucmam, så flott å høre at innkjøring hos dere gikk så fint!!! :) Det gikk en hel del mye greiere her også enn første møte med bhg i fjord! Men litt mammaklenging er jo forventet :)
Hun gav alle en klem når vi gikk og takket for seg så nå har vi snakket om at hun skal være med på lunch imorgen og mamma skal gå en tur imens :) så det blir spennende! :)

Håper alle har en fin fin dag <3

Back
Topp