Hei April-jenter!

Sofiesmamma

Glad i forumet
Jeg ville bare si hei og Gratulerer til alle dere heldige herlige nygravide!
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere i de spennende mnd vi har i vente <3

Jeg fikk positiv test sist fredag (litt uventa, da det var vårt første mnd uten prevansjon, men VELDIG VELKOMMENT)! Og vi er overlykkelig!
TErmin er 31 mars, men jeg tenker jeg vil henge her, siden jeg sikkert kommer til å gå overtid som sist :) Kanskje termin blir flyttet også på ul :)

Ellers har vi en liten datter fra før, som er født i jan 08 :)

Vi er midt i ferie og litt diverse fortiden, så det blir nok lite tid til BV akkurat nå, men gleder meg til å bli kjent med dere utover høsten :)

Klem fra lykkelige meg :)

Takk for det, og gratulerer så masse![:D]

Så flaks at det klaffet på første.
For oss tok det 9 mnd. Hehe.

Terminen er 6. april.
Det er første barnet vårt, og vi gleder oss så masse. Dette blir så spennende!! [;)]

Ååå.. så heldig vi er! 1 eller 9 mnd prøving,- Vi er bare verdens lykkeligste jenter for øyeblikket uansett tror jeg <3 Så fantastisk det må føles etter en sånn ventetid! Tenker den positive testen var verdens beste opplevelse :)
[:)][:)][:)]

Ja det føltes heeelt fantastisk.
Når ting tar tid så begynner man fort å tenke at det ikke kommer til å bli noen baby.

Det har jo blitt noen g-tester i den lange prøveperioden, og jeg ble vandt til å se negative tester.
Var ganske forberedt på det skulle bli ennå en negativ, så sjokket var STORT da det hoppet frem et kryss, og GRAVID på en test til.

Gikk bare rundt hjemme i 20 minutter og så ÅÅÅh herregud. ÅÅh herregud. Rundt og rundt bordet. Hahahah. [:D]

ååå høres helt fantastisk ut! Jeg kjenner føelslsen av å løpe rundt meg selv å si å herregud å herregud er det sant (!!!Iallefall fra første svangerskap!)!! Denne gangen var jeg mer.... hmmm.... smilte for meg selv før jeg løp inn til mannen min å viste han det magiske ordet! <3 Vi skulle gegentlig bare avkrefte det med en test siden vi skulle en liten tur til paris og hadde tenkt å kose oss litt med vin :) Men jeg koste meg stort med Pepsi Max <3

Hei, Sofiesmamma[:)]
Takk for det, og gratulerer så masse til deg også!
Vi har foreløpig termin på samme dato, men jeg og velger å være mest her inne[;)]
Det er såå koselig forum her!

Selv har jeg en nydelig gutt på 5 år

Gleder meg til å bli bedre kjent med deg også. Nyt ferien[:)]

Gratulerer, og velkommen [:D]

Gratulerer så mye [:)]

Takk til alle og i like måte :)

Og Lucmam! Så moro med samme termindato!!! Blir spennende å se om det fortsetter sånn etter ul :)
Herlig med en prins på 5! Snart skolegutt han da! Ååå tiden flyr virkelig! Syntes nettpp min lille var baby! :)

Hei jenter,å gratulerer ja til alle,herlige nuyheter:)
For meg er dette første barn,så det har ikke helt sunket inn at testen faktisk var positiv!
Jeg hadde innstilt meg på at dette skulle ta tid,med P.c.o.s,å fikk Pergotime av gynoen.På 3.forsøk satt spiren,å det var ironisk nok den måneden jeg ikke fikk tatt Pergotime for de var tomme på apotekene,så det er en sta og bestemt junior,å sånn håper jeg det fortsetter!

Jeg har også brukt donor i prøving,ettersom jeg er lesbisk så er det ikke aktuelt med menn ellers:p

Oi wow pinkness! Så utrolig da! Høres ut som en som virkelig bare ville feste seg det der! Pergo eller ei! :)
Så moro å følge deg som ikke har gjort det på tradisjonell måte! Jeg syntes det er flott at alle får mulighet til å bli foreldre uansett legning! Fikk du donor i Norge eller må mann reise til Danmark/usa ??? Vet så lite om dette skjønner du :)
Masse lykke til og Gratulerer!!! :)

gratulerer så mye!!!!![:)] velkommen hit til oss!!! vi er så heldige alle sammen !![:)]

ORIGINAL: Sofiesmamma

Oi wow pinkness! Så utrolig da! Høres ut som en som virkelig bare ville feste seg det der! Pergo eller ei! :)
Så moro å følge deg som ikke har gjort det på tradisjonell måte! Jeg syntes det er flott at alle får mulighet til å bli foreldre uansett legning! Fikk du donor i Norge eller må mann reise til Danmark/usa ??? Vet så lite om dette skjønner du :)
Masse lykke til og Gratulerer!!! :)

Ja,junior ville visst fram nå,å ingenting gjør meg mer fornøyd,så krysser fingrene for mini klamrer seg fast![;)]
Jeg kjenner flere som har vært i Danmark,å vært veldig fornøyd med servicen der,men jeg var heldig nok til at en bekjent av meg stilte seg som frivillig,så det meste av prosessen foregikk i samarbeid me gyno'n min. Jeg forhørte meg litt om hvordan det var for de som reiser til haugesund for å få hjelp til dette,men det hørtes ut som det var mer for par som ikke har oppnådd resultater selv,at det er litt mer kritisk der,så jeg er ikke sikker om jeg hadde fått hjelp der,selv om jeg hadde hatt egen donor.(men dette skal jeg ikke si for sikkert,så det er best for de som vil ha info å sjekke mer ut selv.)

Men ja,jeg og synes at foreldrerollen bør gå på tross av legning (og religion,kultur og alt det der)[:)]

Gratulerer så kjempemasse til deg[:D] Vi har termindato på samme dag[:D] Jeg blir også å henge mest her inne siden jeg vet at jeg vil gå på overtid denne gangen også. Kjempekoselig forum[:D]

Så koselig! Tusen takk [:)][:)] Velkommen skal du være, og gratulerer så mye med ivrig spire [:D] 

Her klaffet det også på første pp, og vi har også 08 barn [:D]

Back
Topp