Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg har to terminer.. en 23 november og en 10 desember. men jeg holder meg til 10 desember sånn at eg ikke blir skuffet hvis han ikke kommer i november.. :)
vet du hva du får?
He he..
Ja er ikke sammen med han lenger og har vert litt frem og tilbake med han hele tiden,men nå har han sagt han skal være der for barnet da,så får vi se.. Hvordan er din situasjon da..?
jeg har vært sammen med faren lenge før, men det ble slutt akkurat rundt den tiden jeg ble gravid. men jeg fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var 4 1/2 mnd på vei. og nå er faren blitt sammen med en annen. men han sier han alltid kommer til å stille opp for barnet men ikke meg.. så siden jeg fant ut at eg var gravid har eg bare sett han 4 ganger eller noe. så min situasjon er ganske dum, men jeg har funnet ut at eg ikke trenger han.. [:)]
jeg er heller alene enn å krangle med han hver gang eg treffer han.
Er vanskelig de guttene ja. Har dem først hvert med på noe kan de stille opp etterpå! Men hvem trenger vel de[:D]
Klarer oss jo fint uten dem oxo[:)] Serlig når de bare er barnselige idioter uansett! Sorry..Blir så sint når jeg hører om slike ting[:'(]
helt enig.. men enkelte gutter er bare ikke voksne nok til å ta ansvar for handlingene sine..
når jeg først fortalte han at eg var gravid klikket han på meg og sa klart i fra at barnet ikke var ønsket. men no sier han at han bare fikk sjokk, men en sier ikke sånn uansett...
jeg har brukt hele den tiden jeg har visst om graviditeten på å være sint, men no har jeg fått nok.. har så mange andre som støtter meg så for min del kan han bare holde seg unna.. han er like gammel som meg men oppfører seg som om han skulle være 16 år..
og han skal heller ikke være til stede under fødselen så da kan han ikke kreve så mye etterpå.. [;)]
Bra du har andre som støtter deg da! Brukte mye av tiden til og være sint og kjæfe på han jeg oxo,men til slutt bare overså jeg han helt og siden er alt blitt litt bedre[:)]
Vist du gikk på åstveit..Gikk du i klasse med en andreas da kanskje?
ja, det er godt å ha masse støtte fra de nærmeste..
de siste ukene har jeg oversett barnefaren, men da får jeg kjeft fordi jeg ikke kontakter han. og når eg kontaktet han før fikk eg kjeft. men eg har sagt at nå får han ta kontakt hvis han lurer på noe..
ja, jeg gikk i klasse med en som heter andreas.. men det fins mange andreaser.. [:)]