Hei..ang Andreas!

Jadda26

Elsker forumet
Heisann.. Bare lurte på hvordan andreas hadde det? og fremskrittene der? Håper alt går like bra enda.. .KLEM...

Ja, det hadde vært koseli med en liten oppdatering[:D]

Ja koss e det me han lille og ikke minst mammaen som har vært så forkjøla?

Lurer..[;)]

Snakka litt med Kanarijenta i går, og hun får ikke besøke andreas før hun er blitt bedre stakkar[&o]
Hun skulle få komme innom hvis det ble for ille for henne da, og se på han, men med munnbind..
Han legger på seg, og har det fint da, og det er pappan som står for kosen er nå[:)]

ORIGINAL: litjtrøndern

Snakka litt med Kanarijenta i går, og hun får ikke besøke andreas før hun er blitt bedre stakkar[&o]
Hun skulle få komme innom hvis det ble for ille for henne da, og se på han, men med munnbind..
Han legger på seg, og har det fint da, og det er pappan som står for kosen er nå[:)]

Stakkar kanarijenta.. Ønsker henne masse god bedring!!
Godt at alt er bra m Andreas da[:)]

ORIGINAL: tinejento

signerer

signerer - og sender en *bli-bra-klem* til Kanarijenta[:D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Signerer alt dette jeg også!! [:)]

Eg åg [:D]

ORIGINAL: Bennie

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Signerer alt dette jeg også!! [:)]

Hei alle snupper[:)]

Andreas har det veldig bra. Nå har han klart 1 1/2 time med pause fra pustehjelpen. Så dette går virkelig med store skritt fremover. Ikke lenge før han blir lagt over til seng nå[:D]
Jeg har ikke fått vært der siden onsdag[:(]. Men hjelper mye at pappa`n hans kan dra til han. SÅ nå har jeg sendt pappa`n bort med klær som vi har kjøpt til han.
Andreas veide i går 1360, men er ikke veid i dag. Nå blir han bare veid man, ons og fre. siden han har kommet over fødselsvekten.
Også blir jeg litt ekstra deprimert fordi melkeproduksjonen har gått betraktelig ned. Så nå pumper jeg som bare det i håp om at det kommer tilbake.

Tusen takk for all støtte jenter. Dere er UTROLIG herlige.......

Stor klem til dere alle fra oss alle tre

så bra at Andreas har kommet seg så godt da... blir så glad hver gang jeg leser femgangen til gutten din, kanarijenta[:)]
får håpe du får opp igjen melkeproduksjonen igjen da.. pump for harde livet!
lykke til[;)] det går sikkert bra[:)]

ORIGINAL: MsMarte

Om det skjer at du mister melken så er jo det seff veldig kjipt!
Men heldigvis har vi så gode erstattninger nå til dags, så alt kommer til å gå bra uansett![:D]

Andreas har jo allerede gått opp 95 gr (gårdagens vekt), så det vil si at har blitt over 100 gr tyngre enn da han ble født i dag (er jeg helt sikker på i alle fall)! [:D]

Siden jeg vet at morsfølelsen din ikke har kommet inn for fullt ennå så vet jeg temmelig sikkert at den kommer til å komme når Andreas er stor å sterk ca. 1600-1700 gr (som du sa selv) og er ute av kuvøsen sin! Siden du får så mye mer nærhet med ham da![:D]

Men kan jo hende den kommer mye før det da! Men jeg satset på at han er ute av ¨hiet¨ sitt om 2-3 uker! Han er jo så flink å legge på seg![:D][:D]

Klem!!

Tuuuuuuusen takk for søte og fine ord. Hjelper så mye når dere sier sånn. Jeg ser liksom svart på alt med en gang nå.

Stooooooor klem

ORIGINAL: *marihøna*

så bra at Andreas har kommet seg så godt da... blir så glad hver gang jeg leser femgangen til gutten din, kanarijenta[:)]
får håpe du får opp igjen melkeproduksjonen igjen da.. pump for harde livet!
lykke til[;)] det går sikkert bra[:)]

Signerer den, jeg[:D]

Kjempe flott å høre at Andreas kommer seg.. Er en helt utrolig historie alt dette, og det viser jo bare hva man klarer å få til nå til dags.. roer oss andre iallefall meg.. Synd du ikke får se han, og at melken kanskje forsvinner, men som de andre sier...det finnes morsmelk erstatning. det er iallefall supert å høre gode nyheter[:D][:D]

signerer denne jeg! [:)] 
Det er heelt utrolig godt å tenke og vite at det går bra allerede nå, to mnd før termin!! Ser vi har samme termindato kanarijenta, så det er godt å høre at alt er bra med lille andreas!! [:)][:D] 

hei kanarijenta[:D]
syns det er herlig at alt går bra med Andreas! forstår godt at det er trist å ikke få være der hos han men du har en god sambo som passer på for dere begge to[;)] dere alle tre gjør en kjempe jobb og jeg er imponert over hvor godt du takler det og hvor sterk Andreas er!! om melkeproduksjonen går ned så skal ikke du bekymre deg for dette kan endre seg når han får komme u av kuvøsen, det har jo seg slik at jo oftere han ligger inntil brystet ditt(trenger ikke å suge til seg melk) så begynner melkekjertlene å produsere mer igjen så dette kommer nok til å gå seg il,det er jeg sikker på[:D]
om ikke er morsmelkerstatningen sikkert like bra så dette går supert uanz[8D]

*stå på klem til deg fra meg*

ORIGINAL: majasj86

hei kanarijenta[:D]
syns det er herlig at alt går bra med Andreas! forstår godt at det er trist å ikke få være der hos han men du har en god sambo som passer på for dere begge to[;)] dere alle tre gjør en kjempe jobb og jeg er imponert over hvor godt du takler det og hvor sterk Andreas er!! om melkeproduksjonen går ned så skal ikke du bekymre deg for dette kan endre seg når han får komme u av kuvøsen, det har jo seg slik at jo oftere han ligger inntil brystet ditt(trenger ikke å suge til seg melk) så begynner melkekjertlene å produsere mer igjen så dette kommer nok til å gå seg il,det er jeg sikker på[:D]
om ikke er morsmelkerstatningen sikkert like bra så dette går supert uanz[8D]

*stå på klem til deg fra meg*

signerer dennne jeg!!

Jeg våknet i dag tidlig og vet dere hva..... Jeg er bedre [:D][:D]
Jeg bestemte meg derfor å dra å se på skjønnheten min med munnbind. hehe
I dag veier han 1435 :D
Vi kan regne med at han blir lagt over til seng allerede neste uke UTEN pustehjelp [:D]

så flott å høre.. kjempe bra at han legger på seg og skal over i seng[:D]

Back
Topp