Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: litjtrøndern
Snakka litt med Kanarijenta i går, og hun får ikke besøke andreas før hun er blitt bedre stakkar[&o]
Hun skulle få komme innom hvis det ble for ille for henne da, og se på han, men med munnbind..
Han legger på seg, og har det fint da, og det er pappan som står for kosen er nå[:)]
ORIGINAL: tinejento
Snakka litt med Kanarijenta i går, og hun får ikke besøke andreas før hun er blitt bedre stakkar[&o]
Hun skulle få komme innom hvis det ble for ille for henne da, og se på han, men med munnbind..
Han legger på seg, og har det fint da, og det er pappan som står for kosen er nå[:)]
Stakkar kanarijenta.. Ønsker henne masse god bedring!!
Godt at alt er bra m Andreas da[:)]
ORIGINAL: ~Fiorelina~
signerer - og sender en *bli-bra-klem* til Kanarijenta[:D]
ORIGINAL: Bennie
ORIGINAL: ~Fiorelina~
signerer - og sender en *bli-bra-klem* til Kanarijenta[:D]
Signerer alt dette jeg også!! [:)]

ORIGINAL: MsMarte
Om det skjer at du mister melken så er jo det seff veldig kjipt!
Men heldigvis har vi så gode erstattninger nå til dags, så alt kommer til å gå bra uansett![:D]
Andreas har jo allerede gått opp 95 gr (gårdagens vekt), så det vil si at har blitt over 100 gr tyngre enn da han ble født i dag (er jeg helt sikker på i alle fall)! [:D]
Siden jeg vet at morsfølelsen din ikke har kommet inn for fullt ennå så vet jeg temmelig sikkert at den kommer til å komme når Andreas er stor å sterk ca. 1600-1700 gr (som du sa selv) og er ute av kuvøsen sin! Siden du får så mye mer nærhet med ham da![:D]
Men kan jo hende den kommer mye før det da! Men jeg satset på at han er ute av ¨hiet¨ sitt om 2-3 uker! Han er jo så flink å legge på seg![:D][:D]
Klem!!
ORIGINAL: *marihøna*
så bra at Andreas har kommet seg så godt da... blir så glad hver gang jeg leser femgangen til gutten din, kanarijenta[:)]
får håpe du får opp igjen melkeproduksjonen igjen da.. pump for harde livet!
lykke til[;)] det går sikkert bra[:)]
ORIGINAL: majasj86
hei kanarijenta[:D]
syns det er herlig at alt går bra med Andreas! forstår godt at det er trist å ikke få være der hos han men du har en god sambo som passer på for dere begge to[;)] dere alle tre gjør en kjempe jobb og jeg er imponert over hvor godt du takler det og hvor sterk Andreas er!! om melkeproduksjonen går ned så skal ikke du bekymre deg for dette kan endre seg når han får komme u av kuvøsen, det har jo seg slik at jo oftere han ligger inntil brystet ditt(trenger ikke å suge til seg melk) så begynner melkekjertlene å produsere mer igjen så dette kommer nok til å gå seg il,det er jeg sikker på[:D]
om ikke er morsmelkerstatningen sikkert like bra så dette går supert uanz[8D]
*stå på klem til deg fra meg*