hei allihopa=)

mom4the1time

Forelsket i forumet
Hei allesammen[:)]  nå melder jeg min ankomst her hos dere mars-jenter=) har etter min egen beregning termin 30 mars, så er 11 uker til fredag.. (tror jeg)
Er vårt første barn, og gleder meg masse til jeg skal til jordmor 22 sept. Håper da at hun hører på hjertelyden.. Har veldig angst for at ikke barnet lever i magen, skjønner ikke hvorfor jeg tenker sånn... har ikke blødd eller hatt noen rare symptomer, men allikevel er jeg så urolig for dette... flere av dere som tenker sånn som meg? Tror jeg roer meg mere ned når jeg evt får høre hjertelyd hos jordmor, da kan jeg endelig nyte svangerskapet=)

Håper det er bra med dere alle[:D]

ORIGINAL: mom4the1time

Hei allesammen[:)]  nå melder jeg min ankomst her hos dere mars-jenter=) har etter min egen beregning termin 30 mars, så er 11 uker til fredag.. (tror jeg)
Er vårt første barn, og gleder meg masse til jeg skal til jordmor 22 sept. Håper da at hun hører på hjertelyden.. Har veldig angst for at ikke barnet lever i magen, skjønner ikke hvorfor jeg tenker sånn... har ikke blødd eller hatt noen rare symptomer, men allikevel er jeg så urolig for dette... flere av dere som tenker sånn som meg? Tror jeg roer meg mere ned når jeg evt får høre hjertelyd hos jordmor, da kan jeg endelig nyte svangerskapet=)

Håper det er bra med dere alle[:D]

Skjønner deg veldig godt jeg...tenker litt sånn jeg også. Har ikke hatt en eneste blødning eller noe vondt å sånn disse ukene som har vært...men likevel er tankene der.
Jeg har termin 30.mars og er kommet til uke 11 på førstkommende søndag...ikke fredag... [8|]

Hoff, er stressende å gå rundt å være urolig syns jeg...men godt det er fler enn meg:) hmm, dette med termin dag blir sikkert mer korrekt når jeg har vært på ul:) har bare tatt sånn terminkalkulator på nettet jeg..

Jeg vil bare si gratulerer og velkommen[:D]

gratulerer og velkommen hit[:)]

Back
Topp