Hei alle

Miemoren

Andre møte med forumet
Dere virker som en trivelig gjeng her inne og jeg håper dere har plass til en til [:D]

Jeg er 27 år og gravid med førstemann. Har vært medlem her i et år da jeg har fulgt min beste venninne gjennom hennes svangerskap på november 09, og nå hører jeg selv til november 10 [:)] For samboeren min og meg satt spiren på første forsøk, så vi er fremdeles litt i sjokk over det [:D]

Gleder meg til å bli kjent med dere alle [:D]

Gratulerer så masse med den lille spira, du er hjerteligst velkommen her oss[:)]

Velkommen inn her til oss[:D] Og gratulerer med graviditeten[:)]

Er selv førstegangsgravid, så blir en spennende tid fremover[;)]

ORIGINAL: Cec*

Gratulerer så masse med den lille spira, du er hjerteligst velkommen her oss[:)]

sign[:)]

gratulerer så masse[:D][:D] kos deg så masse i svangerskapet

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Hihhi,så koselig da.
gratulerer så utrolig mye,og velkommen til oss [:D][:D][:D]

Signerer denne!! Håper du får et flott opphold her inne[;)]

Velkommen! Heldiggrisene som fikk det til med en gang![:)]

Hei alle sammen!
Henger meg på her jeg [:)]
Jeg er også førstegangsgravid, og vi har prøvd i nesten 1 og et halvt år.. Har PCOS, og vi trodde det skulle bli vanskelig, men plutselig satt lille spire på plass [:D]

Kommer fortsatt ikkje over at du er gravid eg, vennen! Tenk om mindre enn et år så sitter du med gullet ditt i armene. FØR jul til og med! Husker då eg satt med positiv test i hånden for et år siden, og tiden har gått kjempefort siden det! No ligger minien her ved siden av meg og babler og smiler. Ska jo egentlig sove, men soving utgikk visst fra timeplanen i dag. [;)] Håper du holder deg fin i formen hele svangerskapet! Gleder meg masse til å følge med på utviklingen fremover! [:D]

Stor klem fra mich

ORIGINAL: Cec*

Gratulerer! Og velkommen[;)]

Velkommen hit til oss, og gratulerer masse med spiren!!!  [:D][:D][:D]

ORIGINAL: ilabom

Hei alle sammen!
Jeg er også førstegangsgravid, og vi har prøvd i nesten 1 og et halvt år.. Har PCOS, og vi trodde det skulle bli vanskelig, men plutselig satt lille spire på plass [:D]

Og velkommen masse til deg også!!!    Og gratulerer med lille spire!

ORIGINAL: Thomas toget

ORIGINAL: ilabom

Hei alle sammen!

Og velkommen masse til deg også!!!    Og gratulerer med lille spire!

Gratulerer og velkommen! Masse lykke til! [:)]

ORIGINAL: Thomas toget

Velkommen hit til oss, og gratulerer masse med spiren!!!  [:D][:D][:D]

sign [:)]

gratulera så masse og velkommen hit! gleder meg til å bli kjent med deg! [:)]

Back
Topp