Hei alle

Gratulerer så masse ❤️ Og kondolerer med mamman din ❤️
 
Gratulerer med spire i magen, kondolerer med mammaen din :Heartred:Heartred:Heartred
 
Hei!
Melder meg inn her med dere jeg

For tre uker siden døde min mamma av kreft, og to uker etter hadde vi begravelse. Jeg har vært helt i psykisk ubalanse og veldig sliten i denne perioden. Så jeg fikk sykemelding av legen, den siste uka har jeg sovet utrolig mye, og vært sikker på at jeg sikkert mangler masse vitaminer i kroppen.

Kjæresten min har dårlig sædkvalitet og vi var hos en fertilitetsklinikk i sommer, men bestemte oss for å bygge hus først, de starter i april. Så planen var egentlig å starte behandling der iløpet av høsten, når huset begynner å bli ferdig. Av den grunn har jeg brukt en app for å følge litt med på mensen, og fant ut at den skulle kommet sånn en gang i begynnelsen av uka, men den har vært veldig uregelmessig.

I går tok jeg en test og den var til stor overraskelse positiv.... etter å ha vært så dum og googlet om slike tester kan gi falsk resultat, så ringte jeg først til jordmor og sa at jeg hadde fått positiv graviditetstest, men at jeg var helt sikker på at det var fordi jeg hadde fått kreft. Heldigvis fikk jeg komme samme dag, hun sa vi kunne ta blodprøver. Men etter en lang prat om hvordan jeg hadde det så sa hun: «jeg trenger ikke ta noen blodprøver jeg, du skal bli mamma i november så nå kan du reise hjem og feire»

Vi skal på tidlig ul om to uker, (Pga min alder som er 41) så jeg veit ikke om jeg klarer å tro på det før jeg ser det selv om kroppen gir klare tegn på at jeg er gravid. Dette blir et etterlengtet første barn for min kjæreste og mitt 3. De to andre er 12 og snart 14, så en ekte attpåklatt er på vei
Gratulerer så masse ❤Jeg har også termin i November☺
 
Kondolere så mye med din mor :Heartred
Gratulere så mye med spire i magen, den sitter som regel når en minst venter det:Heartred
 
Så leit å høre om moren din, men gratulerer så mye med så gode nyheter midt opp i det hele :Heartpink
 
Gratulerer med beibi :) Trist å høre om mammaen din!
 
Back
Topp