Hei alle:)

Heidi88

Glad i forumet
Jeg tar endelig steget og melder meg inn her!:) vi er overlykkelige over å ha fått positiv test for en god ukes tid siden etter vårt første ivf - forsøk!<3
Termin er 02.06!:)

Kort fortalt; gift jente med ett barn på 4 år fra før. Har prøvd lenge på nr 2 og med hjelp av ivf satt spira heldigvis raskt!:)

Gleder meg til å bli kjent med alle dere her inn og alle de som vil komme etter etterhvert:)
 
Gratulerer :)
 
Koselig å se deg her :D Gleder meg så fælt. Når er det andre barnet ditt født? Hvilken måned?
 
Likeså du:) er født i juni nr 1 også! Og mannen. Hehe. Bra måned juni;) er dette ditt første?

Jøss :) Lettvint å med familiebursdag da. Hvordan var det å ha junibarn? Ser for meg at det er en perfekt måned å få barn.

Ja, det er det<3
 
Jøss :) Lettvint å med familiebursdag da. Hvordan var det å ha junibarn? Ser for meg at det er en perfekt måned å få barn.

Ja, det er det<3

Veldig fin måned å få barn i ja:) så vi er veldig fornøyde med at det ble det igjen- selv om vi har håpet like mye på hver måned ganske lenge nå;)
Blir kjekt å følge deg fremover. Når er din termin ca?
 
Veldig fin måned å få barn i ja:) så vi er veldig fornøyde med at det ble det igjen- selv om vi har håpet like mye på hver måned ganske lenge nå;)
Blir kjekt å følge deg fremover. Når er din termin ca?

Har mange spørsmål angående det med junibaby kjenner jeg, men det er for tidlig å begynne å bekymre seg for utstyr :p Førstegangsgravide da vettu... ;)

Termin blir 10. juni. Hva med din?
 
Har mange spørsmål angående det med junibaby kjenner jeg, men det er for tidlig å begynne å bekymre seg for utstyr :p Førstegangsgravide da vettu... ;)

Termin blir 10. juni. Hva med din?

Hehe, ja jeg tenker også litt sånn. Prøver holde igjen litt på både gleden og planleggingen - bare en liten stund hvertfall:) selv om jeg helst vil begynne handle inn;)

Min blir 2.juni:)
 
Hehe, ja jeg tenker også litt sånn. Prøver holde igjen litt på både gleden og planleggingen - bare en liten stund hvertfall:) selv om jeg helst vil begynne handle inn;)

Min blir 2.juni:)

Åja, trodde ofte de som får nummer to er litt mer avslappet til sånne ting :) Men nå er det jo en stund siden sist for din del. Har du spart noe fra forrige barn?
Gikk du over termin med første?
 
Åja, trodde ofte de som får nummer to er litt mer avslappet til sånne ting :) Men nå er det jo en stund siden sist for din del. Har du spart noe fra forrige barn?
Gikk du over termin med første?

Var egentlig mye mer avslappet med nr 1 for da var jeg ikke så "belest" på alt som kan gå galt ol;) har vært her inne en stund nå, litt av og på, og det er jo mest de negative historiene man lagrer i bakhodet. Men nå skal det gå bra:)

Har spart en del ja:)
gikk 4 dager over. Skulle bli satt igang pga svangerskapsforgiftning, men så kom h-n plutselig selv, som en rakett kvelden før:) var ikke så lei på slutten faktisk, følte meg i fin form og kunne godt vært gravid lenger:)
 
Back
Topp