Hei, alle!

Timian

Elsker forumet
Jeg har ikke turt å melde meg inn her før, med to spontanaborter det siste året har jeg liksom vært redd for å jinxe det..

Men nå er jeg 9+6, kommet lenger enn jeg har gjort før, og i dag så jeg et lite knøtt som svømte i magen min :Heartred
Var ikke klar over at de bevegde seg så tidlig engang. Knøttet ble målt til 9+4, men det nekter jeg å bekymre meg over, +/- noen dager så tidlig trenger vel ikke å bety noe.

Har sneket litt rundt her, og dere virker som en veldig trivelig gjeng. Gleder meg til å bli kjent med dere :)

Velkommen hit, Timian! &Lykke til lille svømmer, jeg heier på deg :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Velkommen!! :)

Jeg har ikke turt å melde meg inn her før, med to spontanaborter det siste året har jeg liksom vært redd for å jinxe det..

Men nå er jeg 9+6, kommet lenger enn jeg har gjort før, og i dag så jeg et lite knøtt som svømte i magen min :Heartred
Var ikke klar over at de bevegde seg så tidlig engang. Knøttet ble målt til 9+4, men det nekter jeg å bekymre meg over, +/- noen dager så tidlig trenger vel ikke å bety noe.

Har sneket litt rundt her, og dere virker som en veldig trivelig gjeng. Gleder meg til å bli kjent med dere :)
Velkommen til oss:) her skal du nok føle deg velkommen:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Så kjekt :-) Gratulerer så mye og velkommen hit, Timian :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hæ, har du vært gravid hele tiden?? Sånn går det når jeg ikke har sneket så mye i dagboken din :P

Velkommen så masse! :D

Hæ, har du vært gravid hele tiden?? Sånn går det når jeg ikke har sneket så mye i dagboken din :p

Takk! Hahaha, hele tiden er vel å overdrive litt :D Men ja, har vært gravid og livredd nå en stund, hehe.
Og du er over i andre trimester, så fantastisk!

Takk for varm velkomst, jenter! :)

Hæ, har du vært gravid hele tiden?? Sånn går det når jeg ikke har sneket så mye i dagboken din :P

Det samme tenkte jeg og! Haha :D

♡ Februar 2015 ♡

Gratulerer såå mye :)

♡ Februar 2015 ♡

Velkommen! skal du være :) Og gratulerer med lille nurket. Denne gangen skal det gå bra vettu!!

Gratulerer so mykje og velkommen inn her til oss :D

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Gratuerer, så koselig! Og de to dagene skal du i alle fall ikke bekymre deg for, for det er helt vanlig! Bare nyt dagene! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp