Hei alle

Latterfrosken

Forumet er livet
Kom hjem fra syden i går... har vært litt uheldige med været, men fått samlet litt krefter og kommet meg i litt bedre form!
Og en liten hilsen og tusen takk till Pappa som har vært inne og skrevet litt her, mens vi var vekk.
Rant noen tårer da jeg leste innleggene dine... ;-)
Masse som venter oss når vi kom hjem.. kontroller i hytt og pine, og ikke minst det å møte hverdagen!
Skal tilbake igjen til jobb etter hvert.. og det blir kjempetøft!
Var innom på jobb mandagen før jeg dro (jobber i barnehage) ganske tøft, da alle ungene var så direkte.
Er babyn din død? Hvorfor det? Babyn din er i himmelen nå...
Masse spørsmål, og medlidende blikk fra de andre ansatte.. men jo fortere man kommer seg ut og møter alt, jo bedre er det. Men alt er så ferskt enda, så det har liksom ikke fått sunket ordentlig inn!
Skal hvertfall benytte meg av gavekortet jeg fikk av dere neste uke...[;)]
Hjelper nok på kropp og sjel. Også må jeg få tatt en kaffe med louis, som vi har avtalt...

Mange klemmer fra meg...

velkommen hjem. koselig å høre at du har hatt det fint samme om været var dårlig.. ff ja små unger er veldig direkte av seg.. pass pent på deg selv. ønsker deg all vel framover...

Velkommen hjem!!!
Synes du er kjempe tøff!!!!![:)]
Ønsker deg alt godt framover...

velkommen hjem[:)]og masse lykke til fremover... du skal vite at mine tanker har vert hos dere hele tiden. klem

heja...syns du er utroli sterk,ikke alle som klarer å komme med smil når de nettopp har opplevd det du har..

sikkert en utroli vanskelig tid,ønsker deg lykke til vidre,får helt vondt når jeg tenker på deg,ufettelig...

stå på jannicke[:)]

Hei.Ville bare ønske dere lykke til videre.Ønsker dere alt godt fremover[:)]Håper det går bra med dere.

Vil også benytte sjansen til å takke ALLE her inne på BV for all omsorg, støtte og tanker dere har sendt og vist oss. Dere er en utrolig gjeng, og stiller opp når noen trenger det!!!!!!!!!!!! Setter utrolig stor pris på blomstene og gavekortet jeg/vi fikk..

Enda en klem fra meg.. :-)

Så hyggelig å høre at dere så smått har fått samlet litt krefter igjen og at formen er på bedringens vei. Ta vare på deg selv og lytt til kroppen din så du ikke går for hardt ut. Ønsker deg og Geir alt godt i fremtiden[:)]

Velkommen hjem igjen! Ønsker samtidig deg og dine masse lykke til
videre i fremtiden[:)]

Ikke noen tvil om at vi har tenkt mye på og snakket mye om dere mens dere har vært borte, og når Arve (jada, her er alle på fornavn) er så snill å oppdatere oss på hva som skjer har vi kunnet ta det litt med ro.

Vi skal jo selvsagt være her framover også, så om noen dager blir tunge får du komme og låne en skulder å gråte på her!

Ønsker deg lykke til videre! Godt å høre at dere har slappet av litt!

STOOOOOOOOR klem fra Bæibi

Velkommen hjem... Du er en sterk jente Jannicke... Ta kontakt om du vil ta en kaffe eller noe med meg og da... Som vi har planlagt leeenge... hehe[;)]

Velkommen hjem Jannicke!, godt å høre at dere har hatt det bra.
jeg må bare si at du er utrolig sterk!!! det at du dro på jobben før dere dro er bare å bøye seg over!
stå på, og lykke til!!
kos deg masse med gavekortet[:)]
klem

Velkommen tilbake Jannicke, godt at dere har hatt det fint og kunne slappe av litt.
Og jeg må bare få si jeg synes du er utrlolig sterk som kommer inn her og orker fortelle til oss, og at du faktisk allerede har vært innom jobben din.

Ønsker dere alt godt i fremtiden.

Kjempeklem fra meg[:)]

Lykke til videre Jannicke! Tenker på deg [:)]

Jeg har tengt så mye på deg, fint at dere har fått kost dere å slappet av.

Ja hverdagen kan bli tøff, men ta en dag om gangen.[;)]

Huskre da broren min mistet deres datter kun to dager gammel. Det var helt grusomt. Men det hjalp med barn og deres direkte tale. Sønnen min var 6 år da, han såg noen pittesmå fot far i snøen. Så såg han opp op svigerrinnen min og sa; jeg tror stine har vore på besøk for å se om dere har det bra. Men nå er hun nok fløyet opp til gud igjenn.

Barn vil så gjerne trøste. Tror barnehage er en fin plass å jobbe for å behandle sorg.

Lykke til videre.

ORIGINAL: maritk

hei jannicke, så godt å ha deg tilbake igjen :) vi har tenkt mye på deg og mannen din. midt oppi alt har det vært godt å vite at dere har hverandre, og familien. faren din virker kjempemessig. stå på jannicke, vi heier på dere :)
klem

Signerer denne [:)]

hei..du får bruke barna i bhg som "terapi",de forstår deg nok betre enn du selv gjer...også har de så mange fine måter å si/trøste deg på.....

hjertelig velkommen igjen[:)]

Back
Topp