Latterfrosken
Forumet er livet
Kom hjem fra syden i går... har vært litt uheldige med været, men fått samlet litt krefter og kommet meg i litt bedre form!
Og en liten hilsen og tusen takk till Pappa som har vært inne og skrevet litt her, mens vi var vekk.
Rant noen tårer da jeg leste innleggene dine... ;-)
Masse som venter oss når vi kom hjem.. kontroller i hytt og pine, og ikke minst det å møte hverdagen!
Skal tilbake igjen til jobb etter hvert.. og det blir kjempetøft!
Var innom på jobb mandagen før jeg dro (jobber i barnehage) ganske tøft, da alle ungene var så direkte.
Er babyn din død? Hvorfor det? Babyn din er i himmelen nå...
Masse spørsmål, og medlidende blikk fra de andre ansatte.. men jo fortere man kommer seg ut og møter alt, jo bedre er det. Men alt er så ferskt enda, så det har liksom ikke fått sunket ordentlig inn!
Skal hvertfall benytte meg av gavekortet jeg fikk av dere neste uke...[;)]
Hjelper nok på kropp og sjel. Også må jeg få tatt en kaffe med louis, som vi har avtalt...
Mange klemmer fra meg...
Og en liten hilsen og tusen takk till Pappa som har vært inne og skrevet litt her, mens vi var vekk.
Rant noen tårer da jeg leste innleggene dine... ;-)
Masse som venter oss når vi kom hjem.. kontroller i hytt og pine, og ikke minst det å møte hverdagen!
Skal tilbake igjen til jobb etter hvert.. og det blir kjempetøft!
Var innom på jobb mandagen før jeg dro (jobber i barnehage) ganske tøft, da alle ungene var så direkte.
Er babyn din død? Hvorfor det? Babyn din er i himmelen nå...
Masse spørsmål, og medlidende blikk fra de andre ansatte.. men jo fortere man kommer seg ut og møter alt, jo bedre er det. Men alt er så ferskt enda, så det har liksom ikke fått sunket ordentlig inn!
Skal hvertfall benytte meg av gavekortet jeg fikk av dere neste uke...[;)]
Hjelper nok på kropp og sjel. Også må jeg få tatt en kaffe med louis, som vi har avtalt...
Mange klemmer fra meg...