hei alle :)

Velkommen hit [:D]
Du blir nok fort kjent med alle julijentene.

Jeg har ei gladjente på 2 år som elsker å LØØØPE! Noe hun gjerne roper samtidig som hun løper, så jeg sitter ikke mye i ro.
Det begynner å bli vanskelig å holde følge nå som magen vokser, og det tror jeg hun utnytter til det fulle da hun ser på meg med DET skøyerblikket før hun sier LØØPE og suser avgårde mens hun skratter av fryd.

Har termin 3 juli, og har vert like uforskammet sprek dette svangerskapet som det forrigie med minimalt med trøbbel. Eneste er at jeg har hatt litt vann i beina, og har vert utroolig mye forkjølt. Jeg får vel alt som går i barnehagen, men sånnt må en ve bare regne med.

ORIGINAL: *sommerbarn*

ORIGINAL: havet

Heei[:D]

VelkommenVelkommen

Kort om meg:
navn: Sandra
Alder: 19 år - 20 i november
Bor: Nord Troms (Skjervøy)
Førstegangs gravid[:D]
Gift

heei :) takk,takk :) jeg er førstegangs jeg også :) venter du gutt eller jente? :) langt er du på vei ?:)
kort om meg også :) : mitt navn er May-Jeanett (maya)  og jeg er 20 år og bor på jessheim :)

Vi venter en overaskelse[:D] - Vi ville ikke vite kjønn når vi var på UL, så vi er begge2 spente på hva som venter oss[;)] i morgen Tirsdag er jeg 27 Uker på vei.. Så er jo bare ca 13 uker igjen no!!. Tiiden går utrolig fort!.. Mye av tiden går også me på å være på babyverden her, e joo så koslig og trivelig gjeng her[:D][:D]

ORIGINAL: Piksi

Hallo, jeg bor på Algarheim og venter også en gutt. Termin 26.juli, så det er vel ikke langt unna deg?? Har fått med meg at det er noen fra Kløfta og Frogner her også.

Hei Hei :) åå,du gjør det ja, nice :) har fått termin 26 juli jeg også, hihii [:)]
åå, det er det ja:) ja er vel egentlig fra kløfta, men bor på jessheim nå. hehe.  så kan jo faktisk hende at jeg kjenner de ? hvem vet :P hehe.

Det var litt rart og bo så nærme og vente gutter på samme dag! Jeg er 30 og heter Therese. Kjenner ikke så godt til de andre i nærheten, for jeg er ikke så aktiv her inne. Er mest bare inne og sniktitter:)
Hva heter du da, og gammel er du? [:)]

ja, var litt rart:P hehe. nei, da er det bare å hoppe rundt å se å spørre:P hehe. [:D]
jeg heter May-Jeanett men kalles for maya av venner:) er akkurat fylt 20 ;)
hvor er du fra egentlig da,siden du ikke kjenner så mange rundt i området? :)

Heei[:D]

VelkommenVelkommen

Kort om meg:
navn: Sandra
Alder: 19 år - 20 i november
Bor: Nord Troms (Skjervøy)
Førstegangs gravid[:D]
Gift

heei :) takk,takk :) jeg er førstegangs jeg også :) venter du gutt eller jente? :) langt er du på vei ?:)
kort om meg også :) : mitt navn er May-Jeanett (maya)  og jeg er 20 år og bor på jessheim :)

Vi venter en overaskelse[:D] - Vi ville ikke vite kjønn når vi var på UL, så vi er begge2 spente på hva som venter oss[;)] i morgen Tirsdag er jeg 27 Uker på vei.. Så er jo bare ca 13 uker igjen no!!. Tiiden går utrolig fort!.. Mye av tiden går også me på å være på babyverden her, e joo så koslig og trivelig gjeng her[:D][:D]

oioi, spennende da ! [:D] har du en følelse om hva det blir da?, nei, da er det ikke lenge igjen, hehe. morsomt det da! :) kjenner masse spark fra en ivrig liten en du da?
 :) hiihii [:)] ja, jeg syns også tiden har gått fort hittil og jeg er bare 23 uker :D hehe. men har noen venninner som akkurat har fått et lite nurk, og det er jo så koselig, så tiden tilbringes myye der :) hehe.

ORIGINAL: PilleMille

Velkommen hit [:D]
Du blir nok fort kjent med alle julijentene.

Jeg har ei gladjente på 2 år som elsker å LØØØPE! Noe hun gjerne roper samtidig som hun løper, så jeg sitter ikke mye i ro.
Det begynner å bli vanskelig å holde følge nå som magen vokser, og det tror jeg hun utnytter til det fulle da hun ser på meg med DET skøyerblikket før hun sier LØØPE og suser avgårde mens hun skratter av fryd.

Har termin 3 juli, og har vert like uforskammet sprek dette svangerskapet som det forrigie med minimalt med trøbbel. Eneste er at jeg har hatt litt vann i beina, og har vert utroolig mye forkjølt. Jeg får vel alt som går i barnehagen, men sånnt må en ve bare regne med.

oi, kooselig det da! :) bra hun er aktiv da, det er jo det beste med barn at de liker å leke å bruke energi :D søtt det da !  hehe. oi, da har du ikke lenge igjen:) blir spennende! :)

men det er jo veldig bra at du er frisk å rask sånn sett, at du har et frisk svangerskap uten  komplikasjoner! det er det jo det viktigste!, litt vann må man regne med ! ;) hehe. kjedelig å snuufse hele tiden da, men sånn er det med barn i barnehagen, det smitter fort:( :P  hvor er du fra da?:) gammel er du?:)

ORIGINAL: LoveMyLife

ORIGINAL: LoveMyLife

Hallo, jeg bor på Algarheim og venter også en gutt. Termin 26.juli, så det er vel ikke langt unna deg?? Har fått med meg at det er noen fra Kløfta og Frogner her også.

Hei Hei :) åå,du gjør det ja, nice :) har fått termin 26 juli jeg også, hihii [:)]
åå, det er det ja:) ja er vel egentlig fra kløfta, men bor på jessheim nå. hehe.  så kan jo faktisk hende at jeg kjenner de ? hvem vet :P hehe.

Hva heter du da, og gammel er du? [:)]

Jeg har også termin 26. juli[:D]

så koslig :) noen dager over 23 uker på vei du da? * LoveMyLife* [:)] jeg er 23+1 i dag :)

ja, jeg er 23+2 i dag. Bytter uke på lørdager[:D] Er ikke du 23+2 du også hvis du har termin 26. juli? Morro at vi er flere med termin rundt samme dag da[:)]

hm.. ticker`n min sier at jeg er 23+1 i dag, og at jeg har 118 dager igjen, og den er jo stilt på termin dato. 26 juli.. hm. raaart:P  ja, det er gøy det, er jo et lite diskusjon emne bare det:P hehe. gammel er du da? og hvor holder du til? :)[:)]

oioi, spennende da ! [:D] har du en følelse om hva det blir da?, nei, da er det ikke lenge igjen, hehe. morsomt det da! :) kjenner masse spark fra en ivrig liten en du da?
:) hiihii [:)] ja, jeg syns også tiden har gått fort hittil og jeg er bare 23 uker :D hehe. men har noen venninner som akkurat har fått et lite nurk, og det er jo så koselig, så tiden tilbringes myye der :) hehe.

Æ haar en liten følelse på gutt, fordi- kjenner en deel mye liv i magen, Meen har er jo førstegangs, så vet jo ikke hvor mye liv en jente å gir fra seg, bare hørt at gutter er som oftes meer aktiv i magen[:D] Mange har prøvd å studere magen for å finne utav ka det blir, noen sir gutt, å noen jente Hehe[:D]

Ååå så heldi du er som har venninner meee små nurk *JegVilÅ*[:D] Har noen tante som har fått i fjord, men de boor så langt unna herfra[:-][:D] babyer lukte jo sååå nydeeelig godt[:)] Ja føles avogtil ut som at dagene er uker her, Hehe.. Tiiden går utrolig fort![:D]

Back
Topp