Nå er det virkelig lenge siden jeg har skrivi noe her... men er innom å leser om dere :)
Har liksom ikke så mye å fortelle om dagen....
Samboer fikk tlf fra st.olavs (for min tlf var batteritom)... dem satt og gikk gjennom papirer,og skulle prøve å ringe meg dagen etter,men fikk aldri noe tlf :S
Sååå... får vel prøve å ringe selv i dag eller noe :)
Føler liksom att vi vil vente til nærmere sommeren oxo...
For får snart besøk av barnevernet... skal bli besøksfamilie... håper jeg ;)
tror vi trenger det...
Kroppen min er sliten enda... men samtidig så kunne jeg tenkt meg å kommet i gang igjen... :S
vil liksom ikke vente for lenge heller.
men... Fordi det var så syyyykt dårlig miljø på jobb,så tok jeg det valget å si opp min 100% stilling... så økonomien tilsier kanskje att vi burde vente... har så vi klarer oss og litt til,men... er liksom såmye anna man trenger når man har kjøpt hus.
Selv om jeg ikke gir så mye lyd fra meg,så tenker jeg på dere alle :D <3
klem...
Har liksom ikke så mye å fortelle om dagen....
Samboer fikk tlf fra st.olavs (for min tlf var batteritom)... dem satt og gikk gjennom papirer,og skulle prøve å ringe meg dagen etter,men fikk aldri noe tlf :S
Sååå... får vel prøve å ringe selv i dag eller noe :)
Føler liksom att vi vil vente til nærmere sommeren oxo...
For får snart besøk av barnevernet... skal bli besøksfamilie... håper jeg ;)
tror vi trenger det...
Kroppen min er sliten enda... men samtidig så kunne jeg tenkt meg å kommet i gang igjen... :S
vil liksom ikke vente for lenge heller.
men... Fordi det var så syyyykt dårlig miljø på jobb,så tok jeg det valget å si opp min 100% stilling... så økonomien tilsier kanskje att vi burde vente... har så vi klarer oss og litt til,men... er liksom såmye anna man trenger når man har kjøpt hus.
Selv om jeg ikke gir så mye lyd fra meg,så tenker jeg på dere alle :D <3
klem...