moskata Forumet er livet 20 Des 2009 #1 Hadde bare så lyst til og si hei til dere alle sammen,er så skjelden jeg skriver her nå men jeg titter innom og leser da[;)] Håper det står bra til med hele gjengen og ønsker dere alle sammen en kjempe fin JUL[:)][:)] Klem fra Moskata[:)]
Hadde bare så lyst til og si hei til dere alle sammen,er så skjelden jeg skriver her nå men jeg titter innom og leser da[;)] Håper det står bra til med hele gjengen og ønsker dere alle sammen en kjempe fin JUL[:)][:)] Klem fra Moskata[:)]
L LilleBølla Elsker forumet 20 Des 2009 #2 Hyggelig å se deg her igjen[:D] Her er alt bare supert!! God jul til deg og dine[:D]
N Nummer1(-: Guest 21 Des 2009 #3 hei, hei... long time no see, men koselig å se deg igjen[:)] alt bare fint her ja[:)] skal nyte dissse førjulsdagene 100 %[:)]
hei, hei... long time no see, men koselig å se deg igjen[:)] alt bare fint her ja[:)] skal nyte dissse førjulsdagene 100 %[:)]
Cahaal Gift med forumet 22 Des 2009 #4 ORIGINAL: LilleBølla Hyggelig å se deg her igjen[:D] Her er alt bare supert!! God jul til deg og dine[:D]
ORIGINAL: LilleBølla Hyggelig å se deg her igjen[:D] Her er alt bare supert!! God jul til deg og dine[:D]