Hei alle sammen

Gratulerer så masse med den lille!!! blir nok godt å komme hjem med han nå!!!

Takk for det alle sammen! [:D]
Var ikke en rask fodsel nei,tok 14 timer[:'(] Aldri mer! hehe[:D]
Den gikk kjempe fint. De sa de skulle tro jeg hadde gjort det for..hehe. Var en slitsom dag for hadde ikke sovet hele natten,saa naar jeg var ferdig hadde jeg vert vaaken i 2 dogn. Presset kun i 20 min heldigvis:)

Maa nesten skryte littt av kjaeresten som strok meg paa ryggen i 14 timer stakkar.[:D]

Gratulerer så kjempe masse med den lille gullklompen[:D] Så koselig da!! Bra at fødselen også gikk bra.. Lykke til videre da[:D]

Gratulerer med den lille

gratulerer så mye med den lille gutten, og at fødselen gikk bra... lykke til videre..[:D]

Gratulerer så masse med den lille gutten!!!

gratulerer med den lille!

GRATULERER!

gratulerer med prinsen[;)]

næh! Maysen, er du tilbake allerede? [8D]
Tidlig oppe i dag, altså?[8|]
eh.. nei, det er jo et kvarter igjen av lørdagen[&:]

GRATULERE!!!!!!!!!!!1 Hvordan går det med deg? Deilig å få han ut?
Hvordan gikk fødselen?

Takk takk[:)] Ja endlig ferdig. Det gaar bare bra her. Er utrolig kjedelig og ikke faa han hjem enda,men faar mest sansynlig reise hjem imorgen. Da skal vi bare kose oss og slappe av uten noe leger og sykepleiere[:)]
Var en vond fodsel,men det er vel de fleste.

Åhh!! Gratulerer så masse med det lille mirakelet!![:D]

Hvorfor har du ikke æ, ø og å?[:-]

Gratulerer med den lille [:D]

bare lurte på om du fikk bedøvelse jeg? for husker at du sa at du skulle prøve uten.
[:)] hva skal den lille gutten hete da?
gratulerer så mye [:D]

gratulerer med den lille,og håper alt er bra med både mor og barn.lykke til begge to.

Har kjaeresten sin pc og den er kjopt i usa..Saa derfor ingen av de bokstavene..

Lille jenta: Nei jeg fikk ikke bedovelse. Ba om epiduralen helt paa slutten for da var jeg saa sliten,men de hadde ingen som kunne sitte den. Saa fikk jeg sterilit salt vann og saa hoyt har jeg aldri skreke for[:'(](ikke mening og skremme noen her..) [:D]

Er glad for at jeg klarte det uten bedovelse naa[:)]

Saa utrolig skjonn hun var! [:)]

Han skal hete Adrian Elias[:)]

Så fint navn [:D][:D]

Likte navn valget ditt[:D]

Back
Topp