Hei alle sammen

Linda31

Forumet er livet
Prøver å sitte to sek så jeg kan fortelle dere at det er kjempe deilig å være hjemme fra sykehuset [8D][:D] Har endel sterke smerter enda, men så lenge det ikke er babyen som gjør det så skal jeg jammen overleve også [:)]
Tusen takk for alle søte hilsninger.. Dere er supersøte [:)]

Stakkar Linda... Alt du skal slite med... Hva sa legene? Tror de at det går over av seg selv?

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Prøver å sitte to sek så jeg kan fortelle dere at det er kjempe deilig å være hjemme fra sykehuset [8D][:D] Har endel sterke smerter enda, men så lenge det ikke er babyen som gjør det så skal jeg jammen overleve også [:)]
Tusen takk for alle søte hilsninger.. Dere er supersøte [:)]

Jeg føler med deg, hadde også syresteinsanfall for 5 uker siden nå, og det er utrolig vondt. Lykke til, og håper dette er siste gangen du får det. klem

ORIGINAL: happymum83

uff a meg,det høres ikke mye godt ut.
håper det går over ganske fort.
masse god bedring

ORIGINAL: Grete71

Stakkar Linda... Alt du skal slite med... Hva sa legene? Tror de at det går over av seg selv?
Ortopeden på sykehuset trodde det ville gå over av seg selv ja.. Så får vi bare vente og se.. Jeg gir det en uke og så spør jeg evt om noe behandling.. Bare litt teit når man egentlig ikke vet 100% sikkert om det er nyrestein eller ryggen.. Hehe..

Ønsker deg fortsatt god bedring[:D]

Back
Topp