hei, alle sammen!

skorpionen

Andre møte med forumet
Hei alle dere som er inne på "forumsidene",

jeg har nå endelig tatt mot til meg og registrert meg i dette forumet. Er nå 20 uker på vei for første gang etter at jeg har hatt to "missed abortion" og begynner nå å få troa på at dette kommer til å gå greit. Er også veldig spent på om det å bruke dette forumet funger, er veldig usikker på hva alle disse tegnene på skjermen betyr!

Lykke til, dere andre der ute.......
skorpionen[:)]

Hei og velkommen hit! Hyggelig at spiren sitter nå! Alle disse tegnene o.l kan fiorelina forklare deg, hun er god på sånne ting!

Hallo!
Velkommen hit, og
gratulerer så mye med spiren...

Bare laget innlegg hvor du skriver til henne.
Hun er ei kjempe dame, som kan alt mulig!!!! Kjempe god...

hei, og VELKOMMEN hit, håper du vil trives like godt her som jeg gjør[:)]

Halloen, og velkommen. Håper du vi trives med oss her[:D]

Velkommen, jeg er fiorelina, da, men det er andre her som er like flinke som meg til å forklare ting.

Spør gjerne om det du lurer på, så er det alltids noen som kan svare![;)]

velkommen hit til et kjempekoselig forum[:D] gratulerer med magen og lykke til viderer i svangerskapet[;)]

Alle gode ting er 3!! Gratulerer så mye og velkommen hit til oss [:D]

Hei Fiorelina og dere andre mailere...
er nå inne igjen etter å ha strevd med akkurat det.Detta er ikke lett, spesielt når man ser alle tegnene som står under rubrikken emner og melding. Hva slags informasjon er det i de ulike forumene og hvoredan registrerer jeg en mail dit?

[:)]

Svangerskapet og terminklubb er vel de mest aktuelle forumene for din del, i tillegg til generell diskusjon. Du klikker bare på det forumet du vil lese på og så klikker du på den tråden du vil lese. Hvis du vil svare klikker du på "reply" oppe til høyre på det innlegget du vil svare på. For å lage en ny tråd klikker du på post reply oppe til venstre på "forsida" til det forumet du vil lage en tråd i. Jeg er ikke så flink til å forklare, men jeg håper det hjalp litt. Bare bruk test-forumet til å prøve deg fram i, så kommer du nok fort inn i det [:D]

Du får klikke litt hit og dit og teste[;)]
Testforumet kan du sjekke alt mulig rart, og det er jo endel fine forklaringer der også, fra andre som har vert nye engang - for det har vi jo alle. en gang[;)]

synes du er kjempeflink....er nemlig helt fersk på sånn type data.....så jeg tror forstår noe......
en tråd er det samme som en fil.Det vil si at jeg lager en ny tråd når jeg skriver et svar til deg.....
Kommer svaret mitt nå til den det generelle diskusjonsforumet fordi jeg er inne på det området nå?

Svaret ditt til meg nå kalles et innlegg, eller et svar.
En tråd er alle meldingene som står her under -hei, alle sammen! [;)]

Nå kommer svaret ditt under Generell diskusjon, ja.. og på tråden som heter: "hei, alle sammen!"

Velkommen så mye skorpionen[:)]
Lykke til med babyen i magen[;)]

Hei og velkommen hit! En ny tråd vil si at du starter et nytt tema, som det at du startet denne. Ikke en ny tråd når du svarer på andres innlegg. Svaret kommer i det forumet du er inne på ja. Lykke til! Det er slett ikke så skremmende som det ser ut, du lærer mye av andre!

Nå tar jeg kvelden jenter!

Fortsett å være så snille med hverandre som dere har bevist at dere klarer[;)]

hermer litt eg[;)]

bra at noen er apekatter å, iza[:D][;)]

Back
Topp