Hei alle sammen

Hønemamma

Forelsket i forumet
Jeg er temmelig ny her i babyverden.Tenkte jeg ville sende en hilsen til alle her i termin Januar.Selv har jeg termin 24.Januar,og venter barn nr 3.Gleder oss kjempe mye.Mistet en u uke 15 for ett år siden,så er litt nervøs på om dette går bra.Har endel komplikasjoner som gjør at jeg er sykemeldt.Skal til ultralyd på Onsdag,så det blir spennende.Føler jeg kansje får litt mer rod etter jeg har vært der.Ellers må jeg si at jeg syns dette er en fin side.Gleder meg til og bli bedre kjent med dere andre her inne[;)]

Jamen velkommen til oss[:D][:D]
Alltid trist når man mister, men de fleste hopper vel hurtig på hesten igjen...Krysser fingrene for deg.

Håper alt går vel på UL på onsdag - jeg skal også dit da...gutt,jente, gutt, jente......hmmm...Håper vi finner ut av hva den lille er!

Hei, hei og velkommen til oss!
Er en kjempe fin gjeng som er her.
Går helt sikkert bra denne gangen her, når du har kommet såpass langt.
Regner med at du blir litt ekstra fulgtopp også hvis du har hatt komplikasjoner,
er jo positivt at de følger ekstra med på deg da[;)]

Ønsker deg masse lykke til på UL!!!!
Vi har vært på UL, kjempe betryggende å se den lilles bevegleser på skjermen.
Også fikk vi vite at vi venter en liten jente[:D]

flottings..velkommen! håper du kjem til å trivast her inne..[:D]
lykke til på onsdag,håper alt går bra!

Välkommen hit!! Det ska nog gå bra ska denna gången ska du se!!

Lycka till på onsdag! [:D]  (ska på UL på tisdag, blir skoj)

velkommen hit[:D] lykke til med svangerskapet

Velkommen hit til oss! Håper det går bra denne gangen[:D]

Tusen takk for alle hyggelige svar.Er sikker på at jeg vil trives her.Alle virker så hyggelige og omtenksomme.Ja,det blir spennende med ultralyd på Onsdag.Har 2 jenter fra før,så nå er vi kjempe spent på om det er gutt eller jente.Spiller jo ingen rolle,bare den er frisk og har det bra.Første gang vi skal vite kjønnet også,så det blir jo ekstra spennende.Ønsker alle dere andre som også skal på ultralyd denne uka lykke til[:D]

Hei og velkommen hit[:D] Ja, her vil du nok trives!! Ønsker deg lykke til på UL på onsdag - du skal se at alt går bare fint!

Velkommen og lykke til! Vi skal også på UL på onsdag, men det er andre gang for oss (var kommet litt kortere enn ventet sist). Onsdag er en bra UL-dag [:D]

Velkomen hit[:)] Det er altid korselig med nye mennesker[:)]
Lykke til på UL te onsdag[:)]

Velkommen skal du være snupp! [:D] Og lykke til på ul, det kommer til å gå så fint denne gangen atte [;)] Masse lykkeønskninger fra meg ![:D] Klem

hjertelig velkommen skal du være!! håper du vil trives hos oss!! [:D] lykke til på ul på onsdag, jeg skal på tirsdag!! blir spennende!! vil vil også vite kjønnet. som du sikkert ser så har vi en gutt fra før!!! [:D][:D]

Velkommen og lykke til på onsdag!!! Skal selv på UL til tirsdag, og er som deg sykemeldt etter en del komplikasjoner i dette svangerskapet og en MA i fjor. Tror det blir bedre etter UL!!!![:D]

Velkommen! lykke til på ul, det går nok bra skal du se[;)]

Back
Topp