hei alle sammen

Det gjør du vet du![;)]
Kanskje om noen år så innser pappa'n hvor dum han var...[&:]
Tenker i forhold til at barna skal kunne vite hvem som er pappa'n,men det får jo tiden vise.
All respekt til deg,du virker som ei jente med skikkelig bein i nesa!!![:D]

ja snakket med han litt idag igjen,han er så håpløs nå..han sa han kom til og flytte fra byen og jeg sa jeg ikke kom til og skrive han opp som pappa,han sa han fikk se om noen år åssen det går med han.greit nok,lettere for meg om han flytter så jeg slipper og se han hele tiden..[:'(] (gud amiei fyren var bekymret for at hans liv ville bli ødelagt pga barnebidrag)håpløs!! gleder meg til han er borte,går nok bra med oss,barna får det de trenger og jeg vil stille opp på alt og hjelpe de med alt!! de er sikkert,ville aldrig sviktet mine unger!![;)]

Vi kan dessverrre ikke planlegge fremtiden,men jeg er sikker på at det er noen som er mer voksne og kan ta ansvar! Det jeg ikke skjønner er hvordan han ikke vil se ungen(e) sine mer enn han gjør nå? Det er tross alt hans avkom også! Min mor hadde tre unger med to mannfolk. Min far er og var den eneste som tok kontakt,selv om han bodde i stavanger møtte jeg ham hver måned, mine andre søsken derimot har ikke sett sin far på 4 år! DUST! Nå har mamma to nye unger med en ny mann og pappa selv har fått 3 andre,så jeg har 7 søsken[:D] Klager ikke..er størst også,men mitt poeng er at mamma studerte og hadde to småunger + meg, og jobb! Og hu klarte det kjempe bra! Vi får håpe han tar til fornuft! Du er en flott person,og sterk! Dette klarer du!

Vil bare få sagt at du virker som en tøff jente, og jeg håper og tror at du vil klare deg fint alene! ikke la en slask av en barnefar få tråkke på deg..... stå på!!!=)

Tror du kommer til å klare det fint! Og du er ikke alene i situasjonen din.
Jeg er selv i samme båt. Egentlig burde jeg bekymre meg over åssen ting skal gå, men har aldri vært mer fornøyd, selv om det er synd at fyren ikke vil være med på dette..... Andre alenemamma`r, og pappa`r, har klart det før oss! Og det er mange som vil klare det etter oss....

Back
Topp