hei alle sammen

BigMama

Andre møte med forumet
ja da ser det ut til at jeg er gravid litt sjokert etter kondom,men den sprakk og tokk angrepilla og detta takla ikke typen så blir helt alene,vi har en på 16 månderfra før..men er bestemt på at jeg skal takle dette HELT ALENE,vet det vil bli hard fremover nå,men er jo spent også da,har termin ca 14 februar så dette blir spennende.. dere da?

åj skulle stå at angrepillen ikke funka!!helt utrolig..

da er han en dust!du er tøff! lykke til[:D]

ja dette må jeg bare klare,vet ikke åssen men har klart meg hittil uten noe særlig hjelp ra faren..vi har det bra vi da meg og gogutten og nå skal han få søster eller bror..

all respekt til deg, vet ikke om jeg hadde vært like sterk.

takker,men man må jo bare gjøre det rette og føler ikke det rette er og ta abort,til farens store fortvilelse,men er jo jeg som gjør ALT,så burde ikke spille store rollen for han..

nei, jeg er helt enig! Er bare så tragisk at sånne folk ikke kan være voksen nok til å ta ansvar....får bare håpe han kan ombestemme seg?

Trist at han reagerte sånn.Syns du er flink jeg som tenker som du gjør,det blir sikkert kjempe koseli for Kevin å få en liten bror eller søster[;)]lykke til med alt

takker så mye for støtten deres..han vil nok ikke ombestemme seg,såpass vet jeg..vi har nok gradvis vokst fra hverandre,han tenker nå kun på seg selv og jeg må tenke på alt annet,til syvende og sist er det mitt valg..og det går nok greit,blir nok litt slitsomt men det er jeg vant med fra før..

Det er faren som går glipp av mye, ikke du!! Vær sterk, dette klarer du. LYKKE TIL!

Hvor gammel var han da!?Tydligvis noen år mindre enn en far bør være...[&:]
Liker ikke de som ikke kan stå til ansvar for ting de selv har vært med på.
Syns du virker som ei god og sterk jente!!![:D]
Dette ordner seg nok,og etterhvert finner du nok mannen i ditt liv.
Du fortjener no bedre enn han som stakk av,ønsker deg masse lykke til![;)]
Bor du langt inn i Horten eller!?jeg holder til rett over fjorden...

hei ja stemmer det,han er 21 og jeg 24 så litt forskjell,han har aldrig vært den som tar noe ansvar akkurat.nei jeg bor rett ved ferja jeg da..midt i byen!men skal flytte snart,trenger noe større nå..

Syns du er tøff som velger å takle detta![:)]
Det viser hva du står for. Kan jeg få spørre om du har tanker på åssen det blir for barna med å treffe faren!? Er bare nysgjerrig,så du må jo ikke svare...
Håpe du finner et fint,nytt sted å bo til neste mann kommer da!
Tenker du å holde deg i Horten?

Fyttigrisen for en dust! Han må kunne stille opp og ta ansvar! Tydligvis kan han ikke være den rette for deg.. det finnes så utrolig mangen flere,modne gutter der ute! Han har allerede et barn med deg? Hvordan taklet han det da? Moren min satt alene med tre barn! Alle klarer det[:)] Du er en sterk person,det må jeg si!

Hei BigMama!! Ærlig må jeg si at jeg mister en del respekt for slike gutter som er egoistiske og ansvarsløse! Men jeg må si du er tøff og modig!! Ønsker deg all LYKKE TIL nå og i framtiden!![:)]

hei du,ja det med faren er jo et problem,han er ikke så intr og ha sønnen i helger og sånt[:'(] hans eneste unskyldning er at han går på skole,stakkarn[:@]så jeg regner ikke med noe hjelp fra hans side,har klart meg alene frem til nå,så klarer jeg det videre også..[:D]

nei han er nok ikke det,vi har mye historie men forskjelligge syn på livet,takk for din støtte[;)]

ORIGINAL: BigMama

nei han er nok ikke det,vi har mye historie men forskjelligge syn på livet,takk for din støtte[;)]

ups denne skulle være til rosali ovenfor her..

hei ja vi har et barn sammen fra før,taklet ikke dette så bra,men var grei da og sa han skulle hjelpe til og støtte oss(ikke sett såå mye til denne støtten men)[:'(]
ja min mor satt alene med 2 unger etter min far stakk så vet åssen det er..ville så gjærne at mine unger skulle få en far som stilte opp..ja håper jeg en dag finner en flott man,lengter etter en komplett familie,ikke misforstå jeg elsker alt jeg har nå men ikke slik jeg så for meg min fremtid..[&:]

uff som jeg surrer denne skulle være svar til Tine-mor!
ORIGINAL: BigMama

hei ja vi har et barn sammen fra før,taklet ikke dette så bra,men var grei da og sa han skulle hjelpe til og støtte oss(ikke sett såå mye til denne støtten men)[:'(]
ja min mor satt alene med 2 unger etter min far stakk så vet åssen det er..ville så gjærne at mine unger skulle få en far som stilte opp..ja håper jeg en dag finner en flott man,lengter etter en komplett familie,ikke misforstå jeg elsker alt jeg har nå men ikke slik jeg så for meg min fremtid..[&:]

Back
Topp