Hei alle sammen

ORIGINAL: careen

kos deg med rødvinen din[:D][:D]
er godt å komme ut litt av huset og treffe andre voksne tenker jeg. kan være godt med litt avveksling inn i mellom.
Nå er det under to uker til vi reiser. gleder meg, satser på at vi kan treffes da[:)]

Skal dere sørover??? Hadde vært kjempekoselig å treffes da[:)] Mulig jeg ikke er helt med nå, men tror kanskje noe har gått i glemmeboken[8|][8|][8|]

hihi. helt i orden det.
ja reiser til larvik. Snakket om det for leeenge siden på msn da[;)]
(om vi skulle treffes mener jeg) tenkte å ta noen turer rundt forbi da.
(hihi husker du Sverige og FERJER da??[:D][:D][:D])

Høøøøhøøøø.... *Host, kremt, host litt til* Blir litt flau jeg nå Sverige og Ferjer??? (hvor er det forresten?) *host, nys, kremt* Husker ikke de to sistnevnte, men Larvik husker jeg du nevnte!!! Vinen begynner å gjøre seg effeltiv kjenner jeg[8|][&:] 

Ååååååååååååhhhja, sånne ferjer. Da er jeg med igjen vet du[;)] Trodde det var et sted jeg *løper og gjemmer meg av flauhet*  Bare si ifra du så kan vi jo avtale hvordan vi gjør det. Hadde jo vært så koselig[:)] 

er godt å komme ut litt av huset og treffe andre voksne tenker jeg. kan være godt med litt avveksling inn i mellom.
Nå er det under to uker til vi reiser. gleder meg, satser på at vi kan treffes da[:)]

Hehe - måtte leite litt oppover i tråden nå, for å finne ut hvorfor du ikke ville treffe MEG[8D] 
-hihi, neida, jeg forstår jo godt at det er andre du heller vil treffe enn meg da[8D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Hehe - måtte leite litt oppover i tråden nå, for å finne ut hvorfor du ikke ville treffe MEG[8D] 
-hihi, neida, jeg forstår jo godt at det er andre du heller vil treffe enn meg da[8D]

Selvfølgelig vil jeg treffe deg. Har jo prøvd å få til det den siste tiden jo[:)] Tar meg tid til dere vet du[;)]

Kanskje vi kunne prøvd å få til slik at vi kunne møtes alle 3 samtidig? Det hadde jo vært knall[:D] 

ORIGINAL: skytte76

Kanskje vi kunne prøvd å få til slik at vi kunne møtes alle 3 samtidig? Det hadde jo vært knall[:D] 

hihi. hadde vært moro det[:)]

Ja, nei, det spørs..
vi blir nok ikke lenger enn ut neste uke - KAAANSJE til og med  helga [8|][8|]

Da rekker jeg å treffe deg ihvertfall[:D] Skulle ikke by på noen problemer det[:)] Så kan jeg reise og møte careen en annen dag et annet sted. Bilen min går en vei og det er fremover[:D]

Da rekker jeg å treffe deg ihvertfall[:D] Skulle ikke by på noen problemer det[:)] Så kan jeg reise og møte careen en annen dag et annet sted. Bilen min går en vei og det er fremover[:D]

hihi - du får heller hilse til careen fra meg, da[:D]

Selvfølgelig skal jeg gjøre det[:D] Har bare møtt 3 stk inne på forumet, men ingen jeg har blitt kjent med som noen av dere[;)] To på fritiden og en på jobb.

Selvfølgelig skal jeg gjøre det[:D] Har bare møtt 3 stk inne på forumet, men ingen jeg har blitt kjent med som noen av dere[;)] To på fritiden og en på jobb.

Samme her.. har ikke møtt så mange - har fått litt tid til å bli kjendt med Silke, da.. (hun er jo i teorien Januarmamma selv om hun stort sett oppholder seg på Generell..)

Apropos - skal treffe henne i morgen og spise is!! Må avtale litt nærmere[;)]

hihi. hadde vært moro det[:)]

Ja, nei, det spørs..
vi blir nok ikke lenger enn ut neste uke - KAAANSJE til og med  helga [8|][8|]

vi får treffes en annen gang da. si fra hvis du skal til sørlandet [;)]

Ja, vi må vel få til det en gang også - vi har endel venner der sør også[;)][:D]

Back
Topp