Hei alle sammen

skytte76

Gift med forumet
Har fått ganske så liten tid til dere her inne den siste tiden, men jeg har vært i full jobb den siste uken og skal være det neste uke også[:)] Tenkte jeg skulle svinge innom her en tur og hilse på alle mine kjære januarmammaer før jeg slokner på sofaen[;)]  Har bare fått positive tilbakemeldinger på jobben jeg gjør og de vil gjerne ha opsjon på meg sa de. Moro å høre[:D] Ellers har jeg vært på stranda og virkelig fått grilla meg idag[8D] Deilig!!!

Jeg er sikkert litt uvitende men hva er opsjon?[8|]

Godt å høre at de liker deg - virker som du trives godt der også[:D]

De ville ha eneretten på meg videre fremover fremfor noen andre[:D] Og ja, jeg STORTRIVES[:D]  Skjønner nå at jeg har valgt riktig yrke etter den erfaringen jeg har fått på en uke[:)] Når skal du forresten på besøk til svigers?????? Vil møte deg skjønner du før vi flytter til Drammen....

ORIGINAL: skytte76

De ville ha eneretten på meg videre fremover fremfor noen andre[:D] Og ja, jeg STORTRIVES[:D]  Skjønner nå at jeg har valgt riktig yrke etter den erfaringen jeg har fått på en uke[:)] Når skal du forresten på besøk til svigers?????? Vil møte deg skjønner du før vi flytter til Drammen....

Vi drar kansje i uka etter den som kommer nå..
Kansje...
Jeg har veldig lyst å besøke dem - og det frister også veldig å prøve den vogna som venter hos dem[;)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Kansje...
Jeg har veldig lyst å besøke dem - og det frister også veldig å prøve den vogna som venter hos dem[;)]

Da må du si ifra om det blir noe av så vi kan få til et treff hvis du vil[;)] Skal bare jobbe ut neste uke nemlig og da har jeg fri lenge[:)]

Hei hei
Det var lenge siden ja.
Godt du trives i jobben og har fått så god tilbakemeldig [:D]
Ikke noe som er kjekkere en å vite at du har valgt rett [;)]

Kansje...

Da må du si ifra om det blir noe av så vi kan få til et treff hvis du vil[;)] Skal bare jobbe ut neste uke nemlig og da har jeg fri lenge[:)]

Ja får høre med JRsr også, det er så mange jeg ville treffe når vi først er der øst, så det kan jo bli travelt [8|]

Kansje...

Ja får høre med JRsr også, det er så mange jeg ville treffe når vi først er der øst, så det kan jo bli travelt [8|]

Han sier det hadde vert gøyt å treffe dere, og vil gjerne prøve å få det til[;)]
Vi drar nok til neste helg eller no sånn [8|]

Kjekt å "se" deg!!

Er deilig å bli satt pris på i jobben da!
Men må huske å stikke innom oss av og til!![;)]

ORIGINAL: buster

Ja, skal ikke svikte dere helt kjære jenter/ damer[:)] Har jo bare denne uken igjen og da har jeg litt mere tid igjen. Har ikke ord for hvor deilig det er å komme seg ut i jobb og ta en pause fra hverdagen. Helt ubeskrivelig!!!!!!! Gleder meg til Marie blir ca 1 år for da skal far ta ut perm så jeg kan jobbe. Har nemlig ikke krav på det pga attføring, men er ikke lei meg for det[:D] Unnskyld hvis det blir mange skrivefeil her idag, men jeg sitter fakitisk og nyter ei flaske rødvin helt aleine[&:] Unner meg det idag[:)]

kos deg med vinen din, du[;)]

Kjekt å se deg her igjen!!

Møtes neste uke?
Vi Kommer østover til helga, og skal ha lillesøstra mi med oss t.o.m. onsdag (Da sender vi henne tilbake med fly fra Gardermoen[;)])

Hi hi hi kos deg me rødvin du.
Jeg har masse skrive feil uten noe alkohol [;)]

Ja, skal ikke svikte dere helt kjære jenter/ damer[:)] Har jo bare denne uken igjen og da har jeg litt mere tid igjen. Har ikke ord for hvor deilig det er å komme seg ut i jobb og ta en pause fra hverdagen. Helt ubeskrivelig!!!!!!! Gleder meg til Marie blir ca 1 år for da skal far ta ut perm så jeg kan jobbe. Har nemlig ikke krav på det pga attføring, men er ikke lei meg for det[:D] Unnskyld hvis det blir mange skrivefeil her idag, men jeg sitter fakitisk og nyter ei flaske rødvin helt aleine[&:] Unner meg det idag[:)]

Vel fortjent!![:D] Høres så godt ut så da skal jeg heller greie å leve med noen skrivefeil!![;)]

Har tenkt tanken jeg og at det hadde vært deilig å jobbalitt igjen.. Treffe litt folk...
Men så tenker jeg også jeg får nyte den tida som er nå, han vokser jo så fort!!!
Må tidsnok ut å jobbe/på skole....

Men av og til hadde kanskje ikke vært så dumt!![:)]

ORIGINAL: Linni

Hi hi hi kos deg me rødvin du.
Jeg har masse skrive feil uten noe alkohol [;)]

hihi - jeg også!! 

Wow [:D][:D][:D]- ingen skrifeveil!!![8|][&:]

Så søte dere er jenter[:)] Klart vi må møtes Fiorelina[:D] Bare si ifra du så skal jeg løpe til deg jeg med 3 unger på slep[&:] Skjønner tankegangern din Buster, men jeg har vært noen år alene med barn før jeg traff mannen min og jeg er rett og slett DRITTLEI av å gå hjemme. Elsker barna mine over alt på jord, men jeg trenger voksenkontakt nå mer enn noensinne kjenner jeg!

har jeg mobilnr eller no til deg?

Send på pm, du [;)]

PM- innboksen din er full[8|]

Så søte dere er jenter[:)] Klart vi må møtes Fiorelina[:D] Bare si ifra du så skal jeg løpe til deg jeg med 3 unger på slep[&:] Skjønner tankegangern din Buster, men jeg har vært noen år alene med barn før jeg traff mannen min og jeg er rett og slett DRITTLEI av å gå hjemme. Elsker barna mine over alt på jord, men jeg trenger voksenkontakt nå mer enn noensinne kjenner jeg!

Jepp forstår det godt!! [:D]
Men han er jo min første så jeg nyter med hud og hår!![;)]
Hadde han vært den tredje og jeg hadde gått hjemme i 10 år, hadde jeg
nok sett annerledes på det....[:)]

Skjønner deg veldig godt der[:D] Har ikke vært hjemme i fullt 10mår da, men ca 6 av dem[8|] 

Skjønner deg veldig godt der[:D] Har ikke vært hjemme i fullt 10mår da, men ca 6 av dem[8|] 

Er jo jammen lenge nok det og!![:D]

Back
Topp