hei alle sammen!

evens mamma

Elsker forumet
er ny her....men sent ute hehe er 24 uker på vei...20 år og sambo....vårt første barn:) og tror d blir en guttebass:)

får ikke til å legge inn termintelleren min[:@]

velkommen hit til oss!

Hva er problemet med tickeren? Har du laget den inne på en side? Du skal kopiere hele koden som begynner med URL, gå inn på Min profil, og lime den inn på det feltet som heter signatur (husk å krysse av at den skal følge med på alle innlegg). Trykk oppdater og vips!

Gratulerer med den lille i magen, og velkommen hit til oss i septemerklubben!!! [:)]

takk for varm velkomst[:D] hyggelig å være her med dere!

Hei! Så morro at du vil leke med oss.. [:D] 
Velkommen til septemberklubben!

der har du fått til tickerne dine også jo - kjempebra!! Om du går inn og legger inn et linjeskift (enter) mellom kodene på tickerne dine får du dem under hverandre i signaturen - så stikker ikke innleggene dine ut over siden..

Og ut over det så må du kose deg masse her inne - jeg er selvsagt helt objektiv når jeg sier at septemberklubben er det hyggeligste stedet å være her inne på bv [;)] [:D]

Nå fikk du finfin signatur!! Hey, vi har jo termin samme dag vi!  Gøy!! Har du fått registrert deg på terminlisten og sladrevenn-listen som ligger under "septemberklubbens viktigste tråder?"... og det er mer å kose seg med der - legge inn fler magebilder, etc.

Velkommen hit!!

Gratulerer med magen! Gleder meg til å bli bedre kjent med deg etterhvert!! Vi har en presentasjonstråd som det ligger nlink til inne på de viktigste trådene øverst!! Der kan du lese en del om oss om du vil!

Klem, M

Gratulerer så masse..... [;)]

Back
Topp