Hei alle sammen! :)

millin

Elsker forumet
Long time, no see....! [:)][:)][:)]
Saken er det at her har hverdagen sakte, men sikkert sneket seg innpå oss igjen...[:'(][&:][:)] Tilbake i full jobb og Mie i bhg, så her det "Mie tid" frem til ho legger seg og "sambo tid" etterpå. Blir derfor litt lite tid til dette....også følte jeg for en liten pause.... Så sånn er det! [;)][:)][:)][:)]

Håper alt står bra til med dere alle her inne og at dere er "ajour" i forhold til juleforberedelser! [;)][:)][:)][:)][;)] Det er ihvertfall jeg! Beina på bordet nå og bare kos i sikte! [:)][:)][:)]

Kommer nok til å være her litt nå i jula...[;)]

GOOOOOD JUL!!!!!!!!!!!!!!

har merket at du har vert borte en stund så det var godt å høre fra deg(blir jo nesten litt bekymret nor folk bare forsvinner son:) men skjønner godt at tien ikke strekker til

god jul til deg og dine også

Så hyggelig å se deg igjen!! Har savnet å se nicket ditt [:)]
Hvordan liker Mie seg i barnehagen?
Vi er klar for jula! Siste vaske-bit ble gjort ikveld, så nå der det klart [;)]

God Jul [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tullas mamma

Godt å være tilbake òg...[;)]
Mie stortrives i bhg ho, men det tok ikke èn uke engang før både ho og jeg var syke... (Jeg jobber i bhg..), så det var jo en liten strek i regninga da...[&o] MEN nå er alt bra igjen! [:)][:)][:)]
Har det blitt betydelig roligere her eller?? Ikke bare meg som har hatt en liten pause??

WELCOM BACK BEJB..[:)][:D][:D]

ORIGINAL: Ju9ta

"Thanks" [;)][:D]

ja, nå begynte vi å lure på hvor du ble av. Skjønner veeeeldig godt at du  har andre prioriteringer! [;)]
velkommen tilbake hvertfall. [:)]

ORIGINAL: MieMarie

ORIGINAL: Tullas mamma

Godt å være tilbake òg...[;)]
Mie stortrives i bhg ho, men det tok ikke èn uke engang før både ho og jeg var syke... (Jeg jobber i bhg..), så det var jo en liten strek i regninga da...[&o] MEN nå er alt bra igjen! [:)][:)][:)]
Har det blitt betydelig roligere her eller?? Ikke bare meg som har hatt en liten pause??

Så bra! (At hun trives, ikke at dere ble syke [&:])
Ja, har blitt litt roligere her inne. Skjedde endel ukjekke ting her for en liten stund siden, så etter det var det noen som bestemte seg for å ta litt pause.. og etterhvert har det bare blitt roligere og roligere etterhvert som jula har nærmet seg..
Men det er nok fullt liv igjen her etter nyttår regner vi med [;)]

ORIGINAL: Nøstet

Riktig god jul til deg og dine også!  

ORIGINAL: malle4

ORIGINAL: Hege26

ORIGINAL: Nøstet

Riktig god jul til deg og dine også!  

Tusen takk!!! [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Ju9ta

[:D]

Hei hei,
God Jul til dere også!!
Kjekt å se deg her igjen.

ikke lenge til hverdagen kommer her igjen heller.... grue/gleder meg til det [&:][:)]

ORIGINAL: Linn1982

Har savnet deg masse! Godt å "se" deg igjen! Vi trenger ditt sprudlende vesen her inne!

Nnnntå... *rødme* [:)][:)][:)]
Skal prøve å være her inne litt mer nå...[;)][:)]

ORIGINAL: mille.

Hei hei,
God Jul til dere også!!
Kjekt å se deg her igjen.

ikke lenge til hverdagen kommer her igjen heller.... grue/gleder meg til det [&:][:)]

Er med veldig blanda følelser at jeg er tilbake i hverdagen ja...det må jeg jo si! Men det går nå greit. [:)] Den måtte jo komme en gang uansett, så da kunne den like gjerne kommet nå. [:)][:)][:)]

Gratulerer SÅÅÅ mye med ny jobb forresten!!!!!!!!!!!!!! Blir jo helt knall!!!

Kose dere masse i kveld da!!! [:)][:)][:)]

Back
Topp