• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hei alle sammen

Tone1

Elsker forumet
Nå er jeg innom for å ønske dere en fin førjulstid.
Her går dagene i ett. Det har vært mye å henge fingrene i siden Amaile ble født. Hun er 8 uker imorgen og vokser seg stor og sterk. 6,5 cm hadde hun strekt seg på 6 ukers kontrollen.
Amaile er ei rolig og god jente som dessverre er plaget med kolikk og en sjevhet i nakken. Det får hun behandling for av barnefysioterapaut og manuell terapat. Amaile har hatt sin værste tid på døgnet fra ca 16-17 til midnatt, hvor hun har hatt mye smerter og skriking. Heldigvis har hun stortsett sovet godt på nettene med kun 1-2 ammerunder.  Hun har også vært utsatt for forkjølelse og øyekater opp til flere ganger allerede. Kanskje ikke så rart når storebroren går i barnehagen og får med seg diverse snacks hjem. I heimen her har vi alle hatt flere runder med forkjølelse og Sondre får nå behandling for øre og hals betendelse.

Innimellom alt dette har jeg nesten blitt ferdig med alle julegavene og kakebakingen. Nå gjenstår rengjøring som jeg vil forsøke å få gjort idag. Mine foreldre har kjørt fra Sandnes og opp til oss i går og inatt. Nå er de på vei i seng. Gjett om vi gleder oss til i ettermiddag/kveld når vi skal få se dem igjen. De skal være her til 21.12. å hjelpe oss med huset.
Derfor måtte jeg innom en tur idag å ønske dere alle en riktig god førjulstid. Håper dere koser dere i adventstiden og at jula blir en flott opplevelse for dere alle[:)]

klem fra Tone

Uff det hørtes ikke noe moro ut!!!! Håper kolikken gir seg snart!!!! Kan ikke være godt for henne stakkar!!!

Håper dere klarer å kose dere litt også! Kos dere med familien!!!!
God jul!!!![:D]

ORIGINAL: Cstina20

ORIGINAL: Lille Persille1.gang

Uff det hørtes ikke noe moro ut!!!! Håper kolikken gir seg snart!!!! Kan ikke være godt for henne stakkar!!!

Back
Topp