Hei alle sammen!

cilly

Glad i forumet
Da hører jeg endelig til her i født i november![:D]
Håper alle sammen har det bra og koser seg sammen med de små håpefulle[:D]

velkommen hjem [:D][:D][:D][:D]

Tusen takk! hvordan takler elise denne nye omstillingen? mye sjalusi?

går veldig bra..i begynnelsen brydde hun seg ikke men nå vil hun holde og kose hele tiden[:D][:D][:D][:D]hjelper å skifte bleie ja er faktisk litt overrasket var sikker på hun skulle bli veldig sjalu[:D]

hvordan takler emil det da?

ORIGINAL: turbodamo

velkommen hjem[:)][:)] her går det fremdeles i såre pupper[:(] au au, begynner  å bli litt bedre heldigvis.....

huff.. ikke noe godt!! har kun en sår pupp heldigvis..har ikke greid å amme på det før idag[&:] 

ORIGINAL: unemoren

går veldig bra..i begynnelsen brydde hun seg ikke men nå vil hun holde og kose hele tiden[:D][:D][:D][:D]hjelper å skifte bleie ja er faktisk litt overrasket var sikker på hun skulle bli veldig sjalu[:D]

hvordan takler emil det da?

Han er borti hele tiden. med en gang han grynter til springer emil bort for å sjekke tutten og kose med han.[:D] ganske utrolig å se på, han er jo bare 14 mnd!!
men sjalusien merkes godt under amming[:(] blir egentlig veldig lei meg når det er sånn, men vil ikke slutte å amme heller. Emil går å griner og sutrer når jeg ammer. ikke vil han delta heller[&:] 

sånn var det med elise også...hun bruker puppen min å kose med.....så i tilegg når hun så hvor vondt jeg hadde når jeg ammet så ble ikke vår mat stund noe kjekk...jeg gren hun gren... ja i det hele tatt......

Back
Topp