Hei alle sammen!

brummemor

Gift med forumet
Nå er det lenge siden jeg har vært innom her, og grunnen til det, er at jeg sliter så innmari med topplokket om dagen! Har nok ikke kommet over fødselsdepresjonen, og når Marcus ikke reagerte på hørselstest nr. 2, og ble henvist til spesialist, raste det litt over for meg...   Så derfor har jeg nærmest vært i dvale, bare hatt min daglige tur ute med Marcus, og jobbet litt.

Så til min julevenn, gaven kommer til uken! Beklager at det tar litt tid, men jeg har ikke orket å gå i noen butikker enda. (Marcus har fått sin gave, gjett om han gleder seg!!)

Har det skjedd noe morro her inne de siste 2-3 ukene?

uff da,har de sagt noe om hørselen,jeg mener hva evnt kan bli gjort??skjønner at du blir sånn,men håper du kommer deg og alt er i orden med hørselen til småen.

lykke til[;)]

Tusen takk, vi skal til spesialist på torsdag, så da får jeg vite mer om hva som skjer...

ORIGINAL: dhillon

uff da,har de sagt noe om hørselen,jeg mener hva evnt kan bli gjort??skjønner at du blir sånn,men håper du kommer deg og alt er i orden med hørselen til småen.

lykke til[;)]

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

det var ikke no koselig å høre...sender masse gode klemmer til deg jeg og så håper jeg at alt ordner seg[;)]

Usj da vennen, ikke noe særlig at du har det sånn da... Vi får krysse fingre og håpe på det beste vettu, uansett en riktig så skjønn liten hjerteknuser du har deg der[;)] Og bruk oss jentene her inne til å tømme hjerterota i ny og ne, depressjon er ikke bare bare..så få det ut, da blir alt så mye bedre! Vi bryr oss om deg vettu snuppa[;)] Klemmer i massevis!

ORIGINAL: Tinka og Noah

huff, hørtes ikke noe gøy ut. håper du føler deg bedre.

hva som har skjedd i det siste...njæ...er vel samme gamle tenker jeg[:)]

det var ikke no koselig å høre...sender masse gode klemmer til deg jeg og så håper jeg at alt ordner seg[;)]

ORIGINAL: stinemille

ORIGINAL: tweety78

Usj da vennen, ikke noe særlig at du har det sånn da... Vi får krysse fingre og håpe på det beste vettu, uansett en riktig så skjønn liten hjerteknuser du har deg der[;)] Og bruk oss jentene her inne til å tømme hjerterota i ny og ne, depressjon er ikke bare bare..så få det ut, da blir alt så mye bedre! Vi bryr oss om deg vettu snuppa[;)] Klemmer i massevis!

sign.

uff nå ble jeg litt bekymra, Nate reagerte jo heller ikke på den første testen....men hvorfor testet de Marcus igjen så tidlig? Fikk beskjed om at det ikke var vits i å gjøre det før ved 1 års kontroll? Om vi gjorde det tidligere og han ikke reagerte nå heller, ville vi bare måtte vente og ta ny på HS for spesialist ville ikke se på han før etter 1 år? Ulik praksis ser jeg....Som med alt[&:] Håper i alle fall det ikke er noe, kan jo hende han hørte uten å bry seg. Jeg fikk i alle fall beskjed av HS at noen ikke reagerer på lyden selv om de hører den. krysser fingrene. Uansett ordner det seg !!!

Stor klem fra Nate og mamman!!!!!!!!

Skulle jag vara din hemmelige venn så er det ikke noen som helst fare for jeg er borte den 29 nov- 6 des [;)]

Ta hand om ER nå!

ORIGINAL: JULIANNE og LEON

huff, da .. håper det ikke er noe skikkelig alvorlig med ørene hans da[8|][8|]  lykke til, og god bedring med depresjonen, det ordner seg vet du[;)]

ORIGINAL: tweety78

Heisann Brummemor. Kjekt å se deg igjen her..Håper det ordner seg med depresjon og Marcus sin hørsel.

Klemmer fra meg 

Back
Topp