Hei alle sammen:)

*_tingeling_*

Glad i forumet
Stikker innom en liten tur...lenge siden sist.
Hvordan går det med dere og småtrolla??
Er de aktive for tiden?? Hva kan og gjør de?? [:)]

Heisann[:)]
Her er alt bra. Hun er veeeldig aktiv. Går når hun holder i ting, men tør ikke slippe seg enda. Hun står selv, lenge. Masse babysnakk, voff er vel det eneste helt tydelige ordet hun kan. Sier mye neineineinei, men ikke helt klart[:D] Så kan hun spille på slurva, klappe, vise hvor stor hun er, give me five, peke på nesen min når jeg spør, er veldig glad i å gjemme seg å vi sier bø. Det jeg kommer på i farte.

Hvordan er det med dere da??

Hei på deg, koselig å se deg igjen! [:D]

Her er det også mye aktivitet, hun skal stort sett bare stå og gå langs ting. Elsker å klatre trapper og har i det store og hele blitt et lite menneske, mamma sin lille baby har blitt borte [&o][:D]

Håper dere har det bra!! [:D][:D]

Så moro!! Så flinke barna deres er da, vinker, peker, snakker og nesten går!![:D] De er ikke små lengre nei! Det er litt trist også!
Vi har det bare bra og det er full aktivitet her også. Hun krabber, sitter, står på kne, viser hvor stor hun er, ler masse, elsker å "hoppe" i senga/sofan og leke med ledninger (noe hun ikke får lov til da) og leke borte bø. Sier mamma og masse annet baby babbel. Hun er ikke interessert i å stå da, men det kommer vel.

Skrållan, hihi morsomt du tenkte på meg da[;)][:)]

*poff*

Det har bare ikke blitt mye tid til internett i det siste. Har det skjedd noe spess i det siste da??
Hihi Ida er opptatt av de hun også. Det blir ikke akkuratt mindre spennende når hun ikke får lov heller kan jeg tenke meg. Sånn er det her ihvertfall [:D]

Koselig å se deg igjen[:D]

Alt er bare bra her og Thea SOVER!!!!![:D]

Back
Topp