Hei alle sammen.

lihhhnn

Elsker forumet
Hvordan går det med dere? Hvordan har de små det? :)
Nå er det en stund siden jeg har vært her inne, en travel hverdag med jobb å husarbeid samtidig man skal klare å ha tid til barna.
Linea er snart 11 mnd, å hun sitter aldri stille. Hun springer rundt og er ei lita jente som har det litt travelt. Hun begynte å gå når hun var 8 mnd og 2 uker. Så her i huset har man ikke så mye tid til å gjør husarbeid før barna er i seng.


Håper alt er bra med dere :)
 
Høres travelt ut ja :) flink liten :)
Her er det straks jobb igjen og lille på 10 mnd har forstått at hun kan gå. Slapp seg en del ved 8 mnd men ble skremt og sluttet. Hun er en rolig men bestemt frøken som vet hva hun vil. Dro seg opp når jun var 6,5 mnd Og alltid trent på et eller annet. Så hun gjør ting hele tiden når hun har begynt men holder seg stort sett i nærheten.
 
Så hyggelig å høre fra deg [emoji4] Høres travelt ut, ja!
Begynte selv å jobbe for en måned siden, og kjenner det er tøft å sitte igjen med overskudd og ork - spesielt de dagene lillemann er i dårlig humør [emoji28] Han går ikke uten støtte enda, men er en racer rundt sofaen og stuebordet [emoji23] Er 10 mnd gammel nå og gjort store motoriske fremskritt siste måneden. Har ikke tid til å være i ro [emoji85]
 
Her er det full fart.
Jeg er jo hjemmeværende, så sånn sett går det jo greit.
Men har en gutt som har det fryktelig travelt. Begynte vel å gå rundt 8,5mnd. Og krabber så raskt at jeg må løpe etter.
Han jobber for tiden hardt med å finne riktig teknikk for å komme seg opp i sofaen, sånn at han kan klatre opp sofaryggen og se ut vinduet [emoji26] venter på at han finner ut at han kan stå oppå noe for å komme seg opp
 
Back
Topp