Hei alle sammen

Soulshine

Forelsket i forumet
Hei ser ut til at jeg tilhører her :)
Håper bare alt holder. Jeg hadde en MA i februar i uke 8. Nå forsøker vi igjen, hadde egentlig siste TR 15 mars. Men det kan se ut som om eggløsning skjedde veldig sent.
Fikk ikke noe TR 15 april, nesten negativ over en uke etter. Gå litt opp når jeg fortsatt testen negativ 12 dager etterpå. Jeg har i tillegg PCOS som gjorde at jeg tenkte at jeg kanskje hadde litt rar syklus nå etter MA.
Men i helgen så hadde jeg fortsatt ikke fått noe TR, så tok en test bare fordi... Å den var nå positiv.

Vet ikke helt når jeg evt har termin, men det blir i januar hvis alt går etter planen. Var hos gynekolog i dag som bekreftet at det har begynt å utvikle seg, men fortsatt veldig tidlig. Skal tilbake om 2 uker. Har også tatt blodprøve i dag og i morgen som skal måles for HcG stigning.

Men er kjempe redd for å oppleve det samme som sist. Så jeg tørr ikke helt juble eller glede meg helt ennå.

Håper jeg blir her lenge å får muligheten til å bli kjent med dere :D

ImageUploadedByBV Forum1431015974.185969.jpg
 
Gratulerer og velkommen. Håper du blir hos oss til januar
 
Gratulera så mykje :)
 
Gratulerer så mye:D skjønner at du er tedd, håper du får tett oppfølging. Sender deg en klem
 
Takk :D håper jeg bare får sove litt fremover. Vært utrolig urolig.
Var godt å se i dag at noe er på vei. Så krysser jeg bare fingrene på at det har skjedd mye når jeg skal på ul om 14 dager :)
 
Back
Topp