Jeg har vært inne her og titta en stund nå, men har ikke turt i "melde meg inn" i forumet... Etter å ha mistet i MA som ble oppdaget i uke 14 sist gang, så er jeg livredd for å oppleve noe sånt igjen. Orket egentlig ikke tanken på å melde meg inn i et forum, og kanskje måtte forlate det like etterpå Synes også det er skummelt å lese for mye i første trimester, siden det da gjerne skjer mye leit... Sånn som det jo har vært her i helga Men jeg tenkte jo uansett på det jeg leste her inne; i natt drømte jeg at ting ikke gikk bra... Så da fant jeg ut at jeg like gjerne kunne joine dere på ordentlig
Jeg venter mitt fjerde barn, og graviditeten var en hyggelig overraskelse Vi hadde sluttet å prøve siden jeg syntes jeg var blitt for gammel... Var vel det som skulle til da - hadde jo prøvd i to år etter at vi mistet sist, uten resultat...
Bosatt i Vestfold med mann og barn, tre jenter har vi fra før
Jeg venter mitt fjerde barn, og graviditeten var en hyggelig overraskelse Vi hadde sluttet å prøve siden jeg syntes jeg var blitt for gammel... Var vel det som skulle til da - hadde jo prøvd i to år etter at vi mistet sist, uten resultat...
Bosatt i Vestfold med mann og barn, tre jenter har vi fra før