Hei alle sammen!!!!!

Stella82

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Eg trur jammen eg høyrer heime her gitt!! Har tatt g-tester dei siste to dagene, og eg ser faktisk ganske godt streken på den siste eg tok!!

Kort om meg- snart 32 år, gift, gutt på 7 år, jente på 4,5 bur på vestlandet! Og humøret i dag er på topp samtidig som eg har håvet fullt av 10 000 tanker!!!!

Er litt usikker på når el var, men trur det var ca 21/21, og ifølge terminkalkulator er termin 17.nov! <3 Wow!!
 
velkommen :D og gratulerer ^^
 
Gratulerer så mye!:D og velkommen hit ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så mye! Og velkommen!:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så mye og velkommen inn hit! :-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takker og bukker!! Kjøpte meg ein cb digital på veg til jobb idag, som eg trur eg må svi av imåro- tenk å få sjå det svart på kvitt! Blir jo av og til litt tussete av alle tankene..! tenk visst og om og dersom.. ;) IKM har jo ikkje komt ennå, såvidt eg veit så alltids greit med ekstra bevis!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer :) ser vi har like gamle barn og kjønn fra før :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer! :D Blir spennende å få vite hvordan det går med testen i morgen!
 
Gratulerer! :D Blir spennende å få vite hvordan det går med testen i morgen!

Ja, det skal bli artig å sjå med skrift! Wee, må skynde meg å sove no, sånn at eg kan stå opp og teste! :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oppdatere oss etter testen da D skjønner godt hva du mener! Greit å slippe å tyde tester. Selv tok jeg 5 vanlige tester og to digitale for å få det til å synke inn ;) Er så greie de digitale testene, ettersom de sier det "rett ut" hvordan stå'a er, hehe :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer så mye :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp