Hei alle sammen!

britt 77

Glad i forumet
Er lenge siden jeg har vært inne her nå! Driver med eksamener, og som de fleste andre her inne har jeg jo nok av andre ting å henge fingrene i om dagen.[;)]

Lina er blitt stor og god jente, har ikke fått til dette bilde greiene jeg, så jeg kan desverre ikke vise ho frem! Skal prøve å studere litt mer på det. Ellers håper jeg alle får en strålende 17 mai med mye sol og en MASSE med is!!!!

Hei og hopp!

Hei!

Koselig å høre fra deg igjen! Har lagt merke til at du har vært borte vet du [:)].
Fint å høre at alt er bra med dere ihvertfall.
Du får ha masse lykke til med eksamenene dine!! Jeg må si jeg er veldig glad for at jeg slipper å lese til eksamen nå....

Jeg studerer musikk. Jeg underviser en del i det på skolen, så jeg tenkte det kunne være greitt å vite litt om hva det var meninga jeg skulle drive med [:D]
Har heldigvis bare en igjen nå og det er munnlig så ikke så ille, men den teller 50% av total karakteren. Skal bli godt å bli ferdig, ikke så egnelig å kombinere studeier og spedbarn![&:] Men jeg har greidd meg så langt.

jeg var engang på et seminar i regi av positivt skolemiljø der de hadde en seksjon med musikkterapi. Det var skikkelig gøy og teorien er nok sikkert litt annerledes på sånn type musikkstudium kontra det jeg går på. Her er det musikkhistorie og sånne litt mindre gøye ting. Men på kommende eksamen skal vi komponere. Det kan jo bli gøy da!

ORIGINAL: Susseline2

Heihei, lenge siden sist[:D]. Så fint å se deg igjen, godt å høre at d går m dere[:)][:)][:)]
Håper du blir her litt mer  framover nå da!!!!!!!!!!!

God 17 mai til dere også, kos dere

ORIGINAL: Theasmamma

ORIGINAL: Susseline2

Heihei, lenge siden sist[:D]. Så fint å se deg igjen, godt å høre at d går m dere[:)][:)][:)]
Håper du blir her litt mer  framover nå da!!!!!!!!!!!

God 17 mai til dere også, kos dere

Back
Topp