Hei alle sammen :)

Mibah

Forumet er livet
Nå er det kjempe lenge siden jeg har vært her inne, ble faktisk litt overrasket over at det fortsatt var liv her :)

Noen som vil gi en rask oppdatering på hva som har skjedd siste halve året? og hvem som fortsatt er her?
 
Så koselig å se deg igjen. Vi er ikke så mange som henger her fremdeles, men noen erd et jo. Jeg klarer ikke å slutte å stikke innom, men merker at jeg er mindre inspirert å skrive her enn før, fordi man ikke nødvendigvis får noen svar. Her hos oss har det ikke skjedd stort - fremdeles tobarnsmamma, og forblir det. VI flyttet til nytt hus i sommer, stortrives med det, jeg jobber igjen, og hverdagene flyr. Du da?
 
Som lenemor, så er jeg ofte innom å kikker, men lite motivert til å skrive så veldig mye.. Føler mye er flytta over på facebook da, for på den gruppa der er det jo bra med liv.. :-)
Ellers så har det skjedd lite nytt her i gården.. Straks feire minstejenta, som ikke er liten lenger! Blir jo 3 år på fredag.. Helt sprøtt.. :-D
 
hei!

så koselig!! :) godt med litt flere innom her. jeg er innom her nesten daglig, og prøver å svare så godt jeg kan. syns det er så koselig at det fortsatt er litt liv her.. selv om det er mindre enn det var før.. :)

vi venter vår tredje jente nå i februar.. så er ikke alle dager hvor jeg orker å sitte foran dataen.. men.. prøver! :) formen er så som så nå... men nå nærmer det seg slutten... så da gjør det ikke noe :P
 
Tjoho!

Jeg er heller ikke så aktiv her, men titter da innom.. :)

Lite nytt her i huset, bortsett fra at jeg har byttet jobb fra barnehage til hjemmehjelp, stortrives med det! I tillegg tar jeg noen fag fra videregående.. Greit å bli ferdig med det! :)
 
Jeg ble trebarnsmor for en god uke siden, så nå er det permisjonstid hjemme med liten prinsesse. Jeg er innom her av og til,men følger mest med på facebooksida.
 
Heisann :-) Koselig å se andre gamle bruker her inne.
Er Silje a byttet nick når jeg ble gravid i fjor.
Her går det å vente på at lille gutt skal komme ut har termin 02.02 mne får ikke lov til å gå så lenge av legene. Sliter med kvalme,oppkast og gallesyre som er forhøy. Så har ikke skjed så mye spennede her de siste tiden har gått hjemme.
 
Så koselig at det var flere kjente her inne :)
Ser det skjer litt rundt omkring, og det er jo bra! Her er det lite nytt egentlig. Fikk forlenget vikariatet mitt så jobber fortsatt i barnevernet, begge jentene går på dansing en dag i uka og hverdagen er rimelig hektisk til tider. Synes det er rart å tenke på at vi har skolebarn til høsten, vet ikke om jeg er helt klar, men storesøster er i alle fall klar og det er det viktigste

Tror jeg meldte meg ut av den facebooksiden... må inn å sjekke!
 
Hei :) "gammel" bruker med nytt nick (Elimor før). Var egentlig på vei "ut" - men kom aldri så langt....Må liksom inn å sjekke her noen ganger i uka selv om det ikke er mye babyer å se her hjemmeVeldig rart at de skal begynne på skolen til høsten - da blir det minsta som skal til pers.....

Ellers jobber jeg fremdeles på SFO og trives der. Har hatt vikariat i skolen, og håper på større stilling til høsten.
 
Back
Topp