hei alle sammen!

mammen t daniel

Gift med forumet
skal vi prøve å sveive liv i det gamle forumet vårt igjen? vi har det vel alle travelt nå, med jobb, barn osv, men hadde jo vært så koselig å høre hvordan det er med alle sammen, dele litt gullkorn og ellers andre ting fra hverdagen som småbarnsmamma! slik vi delte tiden da vi var nybakte mødre til være små. savner den tiden vi hadde her inne da, husker hvor aktive vi var, kanskje litt optimistisk å tro det blir slik igjen, men det burde jo ikke være umulig å få  det livligere enn det er nå i alle fall :)
 

Heihei...

Ja, de fleste har det vel veldig aktivt nå ja...

Selv gjør jeg ikke noe...Mathilda har blitt stor og veldig ansvarsfull når det kommer til Sara..."babyen" hennes...Jajaja...Får bare være glad for at hun hjelper til med "underholdningen"

Veldig aktiv er hun, elsker bhg, og hyl griner om hun må være hjemme...Truten går i ett...Aldri stille..Sover og spiser godt...Alt i alt går ting veldig bra...

 
Så koselig å se dere igjen!
Jeg er aktiv inne på assistert befruktning, det hender jeg kikker innom her også, men det skjer så lite at nå er det lenge siden jeg har vært her. Koselig å se at det går bra med dere!
Vi har det også bra. William er fortsatt enebarn, men så er han til gjengjeld "verdens beste gutt!" Utrolig snill og omsorgsfull, kvikk og flink, veldig grei å ha med å gjøre, snakker som en foss og vi har så morsomme samtaler for tiden - vi storkoser oss!
Han snakker mye om en lillebror eller lillesøster, omtrent daglig, så vi prøver ennå om vi skal få til en. Har hatt 4 mislykkede IVF forsøk til nå, så håper er vel i ferd med å svinne (jeg har fylt 39), men vi har ikke helt gitt opp ennå - skal ha en siste forsøk i januar!
Uansett, er veldig lykkelig over å ha fått ham!
 
så kjekt å se dere begge igjen! og så godt å høre at det går bra med både dere og barna :)

håper det lykkes for dere å få en til da chuma, det fortjener dere virkelig! krysser fingrene for dere!
 
hei jenter:) stikker fortsatt innom her, men lite liv ja!

her går det bare fint:) Veslemøy er blitt stor jente, verdens nydligste selvfølgelig <3
veldig voksen av seg, og høy(bruker 110/116 i klær) så blir ofte tatt for å være fem-åring.
Hu er utrolig tålmodig med lillesøster(som ble 2 i sept) de er bestevenner, leker knallbra sammen! <3

gullkorn: (satt å såg noe giftemålgreier på tv.)
  "mamma.. kan eg få ha på tynne pyntestrømpebuksa når eg skal gifta meg??"

(det er VELDIG stas med nylonstrømpebukser må forstå)

chuma:krysser fingre og tær for deg!

mammantildaniel:kossen går med deg da :)?
 
her er alt vel, travelt men bra :) jeg studerer på andre året nå og stortrives egentlig med det :) daniel er blitt stor og prater på både inn og utpust så her går det i ett og er i tillegg veldig aktiv, han har vært med meg på joggetur et par ganger, han på sykkel og jeg jogger og det går faktisk veldig bra, ikke så kjempelange turer for min del, men er imponert over at han fint greier å sykle ca 4km! ellers skjer det vel ikke så mye utenom det vanlige her. pakke kalender er enda mer stas enn i fjor så vi står opp litt tidligere, men det er vel det eneste utenom normalen ;)
 
HeiHei

Kjekt å se at det er litt liv, savner den god tiden vi hadde har inne med de små. Og at det går bra.

Vi trives å har det veldig bra. Leah har blitt ei flott og flink jente som vil klare det meste selv.
Og vi har bestemt oss før å prøve på nr 3. Så vi går å venter og håper det kommer snart.



 
Hei jenter :o)


Så kjekt å se at dere har det bra. Jeg savner tiden vi hadde her inne.

Her går det også bra. Lillemor har blitt så stor og flink.   
Jeg har endelig fått et lite nurk i magen etter å ha prøvd i godt over ett år.
Termin 1 juni.

8. september 2012 skal jeg gifte meg med mannen i mitt liv.
Og for å gjøre det ekstra spennende skal vi ha konfirmasjonen  til elstemann 2 helger etter bryllupet.
Så 2012 blir et travelt år gitt, med både fødsel, bryllup, konfirmasjon og dåp.....


chuma: Krysser finger og tær for dere!

 

 


Gladjento skrev:
HeiHei

Kjekt å se at det er litt liv, savner den god tiden vi hadde har inne med de små. Og at det går bra.

Vi trives å har det veldig bra. Leah har blitt ei flott og flink jente som vil klare det meste selv.
Og vi har bestemt oss før å prøve på nr 3. Så vi går å venter og håper det kommer snart.





Gratulerer så mye!!!
 


Chuma skrev:


Gladjento skrev:
HeiHei

Kjekt å se at det er litt liv, savner den god tiden vi hadde har inne med de små. Og at det går bra.

Vi trives å har det veldig bra. Leah har blitt ei flott og flink jente som vil klare det meste selv.
Og vi har bestemt oss før å prøve på nr 3. Så vi går å venter og håper det kommer snart.





Gratulerer så mye!!!


Takker så masse
 
Så koselig å komme inn og se at det har skjedd ting her!

Jeg har termin nå 14. feb (februarbarn er jo så bra!!).

Har hatt et bedre svangerskap nå, enn sist, men er sabla tungt på slutten.  Skal bli godt å få ut lillebror!

Gratulerer så mye til Gladjento og FIFI med barn i magen!
 
Hei alle sammen!

Så koslig å se at det var liv i februargjengen. Tenkte jeg skulle mimre litt i dag.
5.februar 2008 var jeg nybakt og stolt mamma til verdens nydeligste gutt. I dag blir han 4 år!!  Han er snill, omtenksom, morsom og som jeg kaller han "verdens beste kosegutt".

Gratulerer til de som har fått flere siden sist og som venter flere
 
Back
Topp