Hei alle sammen!

majea

Glad i forumet
Er bare en liten snarvisitt innom, har ikke fått internett i det nye huset vårt enda[:(] Savner dere her...
Er på besøk hos mamma nå, har nok en del å lese når vi får internett i huset, håper det kommer før guttene våre blir født[;)]BT og urinprøve var bra sist undersøkelse på mandag, så nå er stort sett det meste i orden her[:D]Sliter bare litt med mye væske i leddene i hendene mine, noe som er fryktelig vondt, skikkelig "leddgikt" vondt kaller jeg det....Nå er jeg 34+4 uker på vei, så jge håper guttene kommer om 2-3 uker...Max 3...Er skikkelig tungt nå...
Lykke til alle sammen, håper som sagt at jeg snart er på nett igjen, men skulle noe skje i mellomtiden får dere nok beskjed gjennom PIVI eller TANTE SOFIE[:D][:D]

Godt å høre fra deg, at dere har det bra!! Jeg krysser fingrene for at dere får internett om noen dager, slik at du får vært her inne litt og fortalt oss om formen!! Lykke til videre uansett[:D]

Så fint at alt går bra med dere. Får håpe du snart kan komme på nett igjen da i det nye huset.

Uansett ønsker jeg dere lykke til[:D]

det blir vel godt å få nett igjen tenker jeg.. [;)]
uff det høres ikke godt ut det med leddene dine.. heldigvis ikke lenge igjen nå[:D]
så flott at alt er bra ellers da og at di holder seg der enda.. kjempe bra[:D]

fint at det går bra og trur så gjerne det begynner å bli tungt ja!!
eg også har masse vatn i leddene. vondt å sove og er nummen ca heile tia[:@][:o]

Lenge siden sist føles det ut som...[8|]  Godt at formen din holder da!  Lykke til framover[;)]

ORIGINAL: *marihøna*

det blir vel godt å få nett igjen tenker jeg.. [;)]
uff det høres ikke godt ut det med leddene dine.. heldigvis ikke lenge igjen nå[:D]
så flott at alt er bra ellers da og at di holder seg der enda.. kjempe bra[:D]

Signerer![:D] Skjønner godt at det er tungt til deg stakkars...[&:] Jeg klager masse om dagen, enda jeg bare har en inni der!!![8|]

Back
Topp