Hei alle sammen!

Gulda

Elsker forumet
Hei hei alle sammen!
Jeg er helt ny her jeg[:)] og gleder meg til å bli litt kjent! Jeg er 13+4 uker på vei og gleder meg stort til å få en liten baby!
Ellers er jeg ikke kjent med å legge ut bilder eller opplysninger eller noe. Kanskje noen kan hjelpe meg å forklare hva som er lurt her og ikke?
Takker og bukker[:D] 

Takk for det! Jeg får finne ut av alt rart her sånn litt etterhvert. Men dette lover bra, hehe.[:D]
Hvor finner dere sånne søte nedtellingskalendre?

Hei hei! Gratulerer så mye, og velkommen hit! Flott med nye medlemmer![:)] Anbefaler deg å gå inn på FAQ forumet for å få litt info om hvordan man legger inn bilder, quoter lister og slike ting! Tror det meste skal stå greit forklart der inne[:)]

Tusen takk snille dere! Det skal jeg sjekke!

Hm. jeg får det ikke til jeg. Skal vi see...

Fikk laget en søt liten kalender men får ikke lagt den inn som signatur? hva legger jeg inn? URL? Eller må jeg kopiere kalender på noen måte?

Når du har laga ferdig ticeren så får du opp en del adresser. Kopier den som begynner og slutter på url, og lim den inn i signatur på min profil. Da tror jeg det skal gå[:)]

ORIGINAL: Oktober07

Hei... Gratulerer så mye og velkommen inn til oss [:D][:D]

Gratulerer så mye, og velkommen inn hit til oss. Håper du får en fin graviditet:)

Tusen takk til dere alle. Jeg liker meg her allerede! [:D]

Jeg skal skaffe meg litt mere kunnskap til dete forumet så jeg kan bidra med till info!
Vi snakkes senere!

ORIGINAL: Oktober07

Hei... Gratulerer så mye og velkommen inn til oss [:D][:D]

Back
Topp