hei alle sammen!!

x1xJonas sin mamma

Flørter med forumet
hei..er det flere av dere som har begynt å gjøre i klart til babyen kommer..f.eks sette opp sprinkelsenga...

vi satt opp våres idag...men jeg tenker i ettertid at det kanskje var litt tidlig...

Hei! Er du ny her inne, har ikke sett deg før (ikke som jeg husker i hvert fall...)? I så tilfelle, velkommen til oss.. [:)]

Vi kjøpte senga igår, har ikke satt den opp enda.. Må gjøre det like før baby kommer, for vi har ikke plass til å ha den skrudd sammen enda. Men hadde jeg hatt et barnerom å sette den på, så hadde den nok blitt skrudd sammen med en gang vi kom hjem igår jah!
Har ikke begynt å vaske gjennom klær eller noe som helst enda, venter til litt nærmere med det.

Skjønner godt at du ville skru den sammen så fort, det er jo så kos!!! [:D]

Men når det er sagt da, vi HAR alt vi trenger, alt er kjøpt inn og står i kjelleren. [:D]

Hei!

Vi har ikke kommet så langt enda, men har vogna klar. Vi har også kjøpt stellekommode på Ikea, den tror jeg vi kommer til å sette sammen snart... klarer ikke å vente[:D]

Seng det har vi fra jeg var liten[:D] Så den venter vi nok litt med å hente... Men skjønner at dere har satt opp senga når dere har den i hus...[:)]

hei..jeg har vært på dette forumet siden sep jeg....så jeg er ikke ny her..

kjøpte senga for 1-2 mnd siden jeg men satt den ikke opp før idag

ORIGINAL: Tonje20

hei..jeg har vært på dette forumet siden sep jeg....så jeg er ikke ny her..

kjøpte senga for 1-2 mnd siden jeg men satt den ikke opp før idag

Oki.. [:)] Bare jeg som ikke kjente igjen nicket ditt da.. Hehe..

Back
Topp