Hei alle sammen

Yune

Andre møte med forumet

Hei alle sammen., var utrolig tris jeg ikke kunne være med på landstreffet. men ble en tung helg for min del. jeg som tenkte jeg kanskje kunne komme inn igjen å treffe alle igjen og få begynt på an igjen her på BV skikkelig. ( jeg som tidligere kalte meg June Louise. 

Jeg mistet min gode venn og fetter for to helger siden. i en motorsykkelulykke på voss. tok det veldig tungt og alt var utrolig trist. men så i tillegg mistet jeg kameraten min som desverre tok livet sitt no forrige helg. og jeg har jobbet natt i 10 dager no så det tar veldig på kroppen. orket faktisk ikke flytte så mye på meg i helgen.

Men håper det kommer mange flere bergens treff og at dere fortsetter med landstreff så jeg kanskje kan få være med på et :) hadde vært koselig å bli kjent med hele gjengen igjen :)

miss u alot. har bare vært mye fram og tilbake i livet. men no begynte tingene å falle litt på plass men så ble beina revet ut under meg plutselig.. men får bare håpe de er på en bedre plass.

beklager langt innlegg. håper alle har det bra. hvor mange er gravid igjen her inne da ? :)

Huff :( blir trist og "sliten" av å lese alt som har skjedd hos deg :( :( 
Sender deg mange klemmer.. håper ting roer seg og du får kommet deg til hektene igjen.. skjønner veldig godt at det er tøft for tiden :( 

Vi skal fortsette med treff vet du og jeg gleder meg til å treffe deg engang :) 

Kosemose :) 

Godt å se deg her inne igjen snuppa :) Men utrolig trist med det som skjedde i helgen med begravelser og dødsfall :'( Du har virkelig hatt mer enn nok å tenke på det siste året. Håper du går lysere tider i møte nå, og så er du jo alltid velkommen på treff :) Må få til noe så snart solen skinner igjen.

offameg.. du kjenner jo ikkje meg, men herremin så masse eg har tenkt på deg dette året!
Du har opplevd nok no, håper verden kommer i balanse igjen og at solne begynner å skinne på deg.
så gleder eg meg til å treffe deg på neste treff :)

Så utrolig trist å lese!

Det må være ufattelig tungt å oppleve så store tap! Og så er det ingenting man kan gjøre med det, selv om man så gjerne ville.

Vi kan jo treffes når som helst vi, kjære deg, det er bare å gi en lyd når du er klar for det. Og landstreff ser det ut til å bli flere av, så her står mulighetene i kø.

Klemmer herfra!

Jeg får så vondt på dine vegne. Jeg kan ikke forestille meg hvordan det har vært for deg i den senere tid. Nå må livet smile til deg igjen.

Det blir nok flere treff om ikke så lenge. Håper du får anledning til å joine oss og ta med deg snuppen din.

*stor* klem!

Åhh så trist å lese!!!
Jeg signerer også de andre her og sender masse store klemmer!
Jeg har også mistet nære og kjære og vet hvordan du har det!!
Pass på deg selv midt oppi alt dette her og ikke jobb deg i hjel!!

Klemmer

Back
Topp